Bir Dönem Daha Bitti

218 20 2
                                    

Ve bir dönemin daha sonuna geldik bla bla bla acaba her okuldaki müdürler böylemi ? Anlamıyorumki illaki her dönem bitişinde bu konuşma zorunlumu? Bence, bu konuşma bütün okullara yasaklanmalı ya ayaklarımı hissetmiyorum sırf konuşma için ayakta duruyoruz aslında zorunlu değilim. Yanımdaki Derini dürtüp;
+kızım biz manyakmıyız niye burda bekliyoruz gel kaçalım!.
- Ayça kafanmı güzel? Sırf konuşmayı dinleyelim kaçmayalım diye adamlar liseye demir kapı yaptırdı.
+olabilir ben dinlemek zorunda değilim.
-oldu canım başka?
+Derin benle geliyomusun?
-hmm.. Neyse geliyim barii
+O zaman çabuk!..
Herkesin arkasından yavaş yavaş geçtik ve kapıya yakın hızlanmaya başladık veee sonunda özgürlük çıktık okuldan ay midem kazındı sonuçta kaçmak kolay birşey degil o kadar koştum hem ne demişler? Aç ayı oynamaz ! Yemek yemezsem adım atamam Derin'i dürtüp;
+Pişttt
-ne var beee!
+acıktım bir yere gidelim!.
-ay bende acıktım ilerdeki pastanede yeriz birşeyler.
İki adım attım ve pastanedeyiz zafer bizim biraz daha aç kalırsam karnımda zil değil çan çalıcak Derin pastanenin köşe bir kısmını işaret etti oturmamiz için. Ohhh sonunda birseyler yedim açlık çok kötü ya. Arkadan bir kız ;
"Tunaa burdayımmm!"
Diye bağırdı birden adını duyduğum an aklım gitti kalp atışlarım hızlandı nefesim kesildi ölüyorum sandım Tuna okula 1 seneden beri gelmiyor ve bu benim için çok zor birşey sanki heryerde onun sesini duyuyorum birden bire kalp atışlarım değişiyor...
Derin dürtüp ;
-Kanka Ayça iyi misin? Diye sordu bende bilmiyorum ki iyimiyim ben?
-Ayça biliyorum bak senin için zor şeyler kaçırılman seni kurtarması falan ama hayatina devam etmen lazim..
+Biliyorum ama gidicekse niye kurtardı beni? Kafamda bu soru sürekli dolaşıyo.
-Anlıyorum seni ama elimizden birşey gelmez kendini üzme Tuna hiç seni aradımı ya da gizli bir numara?
+Evett! Aramıştı gizli bir numara kaç ay önceydi bilmiyorum ama Tuna gittikten 3 ay sonra aramıştı.
-Hmm... Baya olmuş neyse ya keyfimiz kaçmasın seni ben eve bırakıcam kendine falan birşey yapma!.
+ ya ben giderim!
-Ben bırakıcam!
Israr etmeye gerek yok zaten oturdugumuz yerler birbirine yakin. Evin onune gelmistik bizim evin bahçesinde ki güvenlik artık bikmisti Derin'den surekli beni eve birakiyo diye güvenlik kulübesine taş atıyo kaçıyo sinir etmek icin salak şey ya çok seviyorum ya hep yanimda oldu beni yalniz birakmadigi icin ona minnetarim ellerimizle tokuştuk ve kapiyi çaldım kapıyı Fatma abla açtı Fatma abla bizim hizmetlimiz çok severim kendisini onu öpüp hemen odama çıktım yemişim ödevini diye kitaplari firlattim sonra yerden alip masaya koydum. Duş aldiktan sonra ustume sünger bop lu takımlarımı giyip yatağa girdim. Ve Tunayı hatırladım son kez sesini duyduğum an aklima geldi bi insanın sesini özlemek ne garip, ne tuhaf ve ne kadar insanın içini sıkan bi şeymiş...

Arkadaşlar bölümleri kısa yazdığım için üzgünüm uzun yazmaya çalışıcam. :)

Artist ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin