Nedensizce Tunayı özlemiştim çok değişik bir duygu. Gülüşünü,bakışını,ses tonunu özledim. Ben kurtuldum ama onu 3 aydır görmüyorum keşke kurtulmasaydım diyorum.
Bu özlemmiydi? Yoksa bir takıntımıydı? Sorular kafamı çok kurcalıyo onu görmeyeli herşeyi anlamsız hissediyorum. Biri birşey dese anlamıyorum anlayamıyorum. Beni kurtardı ve gitti bu kadar kolaymıydı? Kesin beni unuttu neden hatırlasınki zaten o benden uzak ben ondan. Ben malmıyım? Kendi kendime kuruntu yapıyorum Tuna'nın benimle ne isi olur? Onun yüzünden bana bişey olup başı belaya girmesin diye kurtardı kesin beni. Acaba şu an napıyo? Kız arkadaşı varmı? BENİ UNUTTUMU? Aslında bişey yaşamadık unutması doğal. Hiçbir sosyal hesabı yok hiçbir yerden ulaşamıyorum bu kadar kısa bir sürede bu kadar olaya yaşayıp birde Tunayı sahiplenmeye çalışıyorum onun hayatında kaç tane kız gelip geçmiştir bende öyleyim geldim ve geçtim ama o geçmedi okula gidiyorum ders algılayamıyorum kimseyle konuşmuyorum bitkisel hayat gibi. O bensiz daha iyidir belkide ben sadece ayağında dolanan bir kızdım bu yani onun için fazlası olamam.
Tuna'dan
Acaba Ayça ne yapıyo? Bu soru günlerce kafamı kurcalıyordu ne ara bu kadar ilerledim ben bir kıza aşık olamam bu da diğerleri gibi gelip geçici onu sadece başıma bela olmasın diye kurtardım benim yüzümden başına birşey gelsin istemem saf bir kızada benziyo 3 aydır İstanbul'da değilim büyük ihtimalle bu gidişimi bütün herkes konuşuyodur sonuçta aniden Amerikaya gelmiştim tabi tek değildim Ceyda yanımdaydı kafamı dağıtmak en güzel şey olacağını düşündüm sevgilimle beraber ama Ayça'yı da çok merak ediyodum napıyo? Nasıl? Aslında ben Ceyda'yı da sevmiyordum bütün kızlar gibi gelip geçici hiçbir kızdan farkı yok zengin yakışıklı dediğin zaman direk herşeye atlarlar herşeyi göze alırlar böyleleri hep gelip geçici Ayça'yı önemsemiyorum sadece 3 ay geçti aradan ve napıyo diye merak ediyorum. Arasammı? İstanbulda arkadaşımı aradım Ayça'nın numarasını buldu gizli numaradan aradım.
+Alo Alo kimsiniz?
Konuşamamıştım boğazım düğümlendi ne diyebilirdimki? Beni unutmuş olabilir.
+Niye cevap vermiyosunuz? Siz kimsiniz!?
Cevap veremedim şu an değil ne yani onun başı benim yüzümden belaya girdi ve kız okula yeni gelmişti aramızda birşey olmamıştı en iyisi İstanbul'dan uzak durmaktı ve İstanbul dışına çıkmayı karar vermiştim. Şu an onu arayıp nasılsın? Deyip başını tekrardan belaya sokamam ben kimseye aşık olmam sadece benim yüzümden başı belaya girsin istemiyorum kızlar benim için hep günlüktü bundan ilersi olamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist Çocuk
Подростковая литератураNe sevmeye gücüm var artık nede aşık olmaya Tuna. Ne yeni insanlarla tanışmaya halim kaldı nede umut taşımaya. Yordu beni hayat. O güçlü kız yok artık. Elini çekti herşeyden kabuğuna çekildi.. Hayal bile kuramaz oldu artık... Hayallerini yıkıyorlar...