Ayrılık

12 1 0
                                    

Dylan Holland'ın gidiceği gün çok üzgündür. Holland havaalanına gider ve orda Dylan oradadır. Holland koşarak Dylan'ın boynunu atlar ama Holland'ın annesi gitmesi gerektiğini uçağa geç kaldıklarını söyler. Dylan artık okulun en sessiz en tembel öğrencisi olur. Odasının her yerinde Holland'ın resimleri asılıdır, Holland'ın odasındada.
-5yıl sonra-
Holland ve Dylan artık 5. Sınıfa giderler ama hala birbirlerini unutmamışlardır Dylan artık derslerini çok çalışıp Holland'ın yanına gitme kararı alır.Holland Dylan'ı çok özlediği için evden kaçar ve Dylan'ın yanına gider, Dylan çok Mutlu okur birlikte lunaparka giderler gezerler ama Holland'ın annesi çok sinirlenir ve polisi arar. Holland'ın babası evlenmiştir ve karısıyla el ele lunaparka gelir Holland'ı görünce çok şaşırır ve eski karısını arayıp Holland'ın burda olduğunu ve yanına alıcağını söyler. Holland babasının yeni karısını hiç sevmez Dylan 1 günlüğüne Holland'ın babasının evinde kalır ve Holland'ın cici annesine tuzaklar kurarlar kapının üstüne Du kocası bağlarlar,koltuğun altına iğneler koyarlar,ayakkabısının içine akrepler koyarlar ve sonunda kadın evi terk eder Holland'ın babası Dylan'ı evden kovar ve sinirden Holland'ı döver. Holland'ın annesi gelir kızını morluklar, kızarıklıklar içinde bulunca çok sinirlenir ve polise şikayet eder polisler Ada'mı tutuklar ama Ada'm polisin elinden kaçar. Ada'm kadının bekası olur ve kadını evde Boğaz'ına bıçak dayar o sırada Holland odaya girer ve babasına vurmaya başlar o sırada Ada'm sinirlenip Holland'ı bıçaklar...
-SON-

İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin