Zhluboka jsem se nadechla a zavřela oči. Teď to přijde. Bože, takhle jsem si svoje poprvé nepředstavovala. Za prvé, chtěla jsem počkat na tu správnou chvíli a na toho pravého. Chtěla jsem to prožít na nějakém hezkém, útulném místě. S někým koho miluju. Jenže tady nešlo o lásku...Dýchal mi na krk a přejížděl mi rukama po těle. Zvedl mi ruce nad hlavu a jednou rukou je přidržoval, abych nemohla odporovat. Znovu jsem se nadechla, po tváříš mi stékaly slzy. Otevřela jsem oči, hleděla jsem přímo do těch jeho. Zíral na mě. Potom se odtáhl a posadil se na okraj postele, zády ke mně. ,,Slíkni se." rozkázal a odešel do koupelny sousedící s jeho pokojem. Dveře nechal otevřené a já slyšela šustění látky a zvuk oblečení jak dopadá na zem. Klepala jsem se po celém těle. Třesoucími se prsty jsem si rozepnula kalhoty a přetáhla si tričko přes hlavu. Zůstala jsem na posteli sedět jen v krajkové podprsence a kalhotkách barvy růžové cukrové vaty. ,,Pojď sem za mnou." při těch slovech jsem sebou cukla. Postavila jsem se a se skloněnou hlavou vešla do koupelny. Vlasy mi padaly do tváře a bránily mi ve výhledu na jeho tvář a tělo. ,,Řekl jsem aby ses svlékla, ne abys zůstala ve spodním prádle." přistoupil ke mě a vzal mě za bradu. Donutil mě se na něj podívat. Měl bledou kůži, na předloktích měl jizvy jako by ho někdo pořezal. Zadívala jsem se mu do očí, bylo v nich něco, co mě nutilo se mu odevzdat. Lehce se ke mně naklonil a políbil mě, jen zlehka a krátce. Poté se otočil směrem ke sprše. ,,Půjdeme se osprchovat, ano?" řekl to jako bych snad měla šanci odmítnout. Svlékla jsem se a šla za ním. Vzhlédla jsem, ruka mi vystřelila ke rtům aniž bych si to uvědomila. Měl na zádech velké a široké jizvy. Lehce jsem se jich dotkla. Jeho záda pod mým dotekem povolila a on vydechl. Vzal mě prudce za ruku a vstoupil se mnou do sprchy. Dopadala na nás teplá voda a stékala nám po tělech. Stála jsem opřená o kachlovou zeď sprchového koutu. Studilo mě to na břiše a ňadrech. On stál za mnou, ruku položenou na mém boku, druhou do mě pomalu vnikal a prstil mě, nebolelo to. Ještě chvíli pokračoval, ale pak prsty vytáhla a začal tam tlačit svůj penis. Vyjekla jsem, když se tam dostal. Ještě tam nebyl celý, ale i tak to bolelo. Trochu se posunul a pak prudce přirazil. Nečekala jsem to a tak jsem vykřikla, ale on mi dal ruku před ústa. Stále přirážel a bolest ustupovala, místo ní se mi do těla pomalu vkrádal příjemný pocit za který bych si nejradši nafackovala. Nevím jak dlouho to trvalo, ale chvilka to nebyla než znovu mohutně přirazil a prudce se mi zakousl do krku. Cítila jsem jak vytáhl svou chloubu a jeho horké sperma mi dopadá na záda. Povolil stisk zubů na mém krku, hrozně to bolelo. Přes klíční kost a pravé prso mi stékal potůček krve. Přiložila jsem si na ránu ruku a vyděšeně se na něj zadívala. V koutcích úst měl mou krev, usmíval se a vypadal nad míru spokojeně. ,,Myslím, že pro dnešek to stačilo. Můžeš jít." řekl a mrkl na mně. Nečekala jsem ani vteřinu a vystřelila pryč tak jak jsem byla. Oblečení jsem tam nechala. Běžela jsem rovnou do svého pokoje a zamknula dveře. V koupelně jsem našla lékárničku. Krev už mi protékala mezi prsty. Opatrně jsem ji vydezinfikovala a obvázala obvazem. Krvácení pomalu ustávalo. Zírala jsem na sebe do zrcadla. Na tvářích jsem měla stopy slz, obvázaný krk s prosáklým obvazem, na zápěstích a bocích jsem měla modřiny. Zhroutila jsem se na podlahu a stočila se do klubíčka. ,,To není člověk, to je ďábel."