Vakarėlis

103 4 0
                                    

- Ei Zayn šnd vyks vakarėlis busi?

- tai beabejo kada aš praleidžiu vakarėlius.. irbeja kur ir kelinta jis?

- pas ta karšta pupa Selena namuos 21 val.

- na tada tikrai busiu

- nebutum tu Zayn

- nebučiau aš

Selena pov.
Sugalvojau surenkt vakarėli tai puiki idėja prisiviliot Malik,na aišku jis stambiausias mafijozas pasaulyje,tačiau mano užduotis ji pašalint,taigi jis mirs..
Hm, su suknele atrodysiu tobulai. Pff aš ir taip tobula :D. Taigi reik eit žiurėt kaip jie ruošias mano tusui. Kuris bus isimintinas visiem..

Vakarelis:
- o Selena tavo vakarėliai geriausi- prakalbo Džeikobas, jis toks asilas, bet dėja jis yra mano geras draugas, taigi jo pašalint negaliu nužudytu Kamilė. :D kokie jie idijotai nesupranta kad meilės nėra
- žinau,gal Malik matei?
- ieškojai manes?- šudas jis gal persekioja mane, na ka pats laikas viliojimo planui
- taip mažuti girdėjau tu geriausias lovoje
- gerai girdėjai katyte, tai kaip man krušt tave čia ar einam nuošoliau?
- eime i viršu mažiuk
- okey katyte

Viršuje:
Užtrenkiau duris ir nustačiau ginkla tiesiai Malik i smegenis.
- Blogas žingnis katyte
- tylek žiurke, aš turiu atlikti užduoti
- na kaip nori- ir vienu mostu ginklas buvo išmuštas iš mano ranku, ir aš gulėjau ant žemės o jis ant manes
- Debilas, nulipk susna
- ne mažute už tai kad norėjai nužudyt mane, taip lengvai nepaleisiu
- asile, man davė tokia užduoti, savo noru net nelisčiau prie taves
- ble. Tai kažkas siekia mano mirties?
- dėja taip
-šudas, kas tave nusamdė?
- Gregas
'- mirs jis
- sekmės bandant- pasitraukiau nuo jo ir išėjau iš kambario... ble neivygdžiau užduoties..

Po vakarėlio.... Ryte:
Selena pov:
Blet nu mano galva, ir šudas dar tas supistas žadintuvas, blet pirmadienid oi nors turiu dar 4 val iki salės taigi miela vonia aš ateinu...
Bet tai koks šudas.. neivygdžiau užduoties, bet šiaip manes bent jau brolis nenudės ... jop turiu suski broli.. kodėl jis suskis?.. blet tas suskis su Malik seserim... nu sakau grins debils... na sesuo gal ir miela visai bet jau tas tai debilas.. da reik užsukt pas juos šiandien.. norėčiau ta Malik nudėt , bet negaliu. Šiaip kažkada mes buvom draugai, vienas kita gindavom mokyloje, ..tik 3 vasarod menesiai likoo ne nu aš prikolinu tiek laiko dar vasaros o aš jau liudžiu... bet ne ne žinot kas geriausia? Ogi tai kad čia vasara mano brolis išteka ot daunas. Blet aš dar pirmuoji pamergė, o tas Zayn nu jis pirmasis pabrolis.. apsivemsiuuuu...
Gerai manau užteks tuos vonios reik lipt lauk..
Hmm, šortai ,maikė , nike mano ... psio aš tobula..

Po salės..:
Pagaliauuuu namai jėzau jėzau ... Šiandien aš mirsiu nesss mano suka geriausia draugė kviečia pas save.. ar tai blogai? Tai ne blet ji turi vaikina.. toki debila nu.. Harry Styles matai... oo žinot dar Harry ir Zayn bestai... fu blet vemsiu.. užsidėsiu parduotuvini maiša ir eisiu.. duok dieve netiks jam.. MIRS jis.. :) taip aš draugiška..

Kas Mano Tas Mano KALE!!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang