Viežbutis.

92 6 1
                                    

Selena pov:

Na kaip ir buvo tikėtina mane apgyvendino kartu su Zayn tam pačiam kambaryje, o dar tas bučinis.... Tas svaiginantis jausmas kuri jaučiau taip seniai, Zayn ir vėl manije prikėlė ta švelnia mergina, o tai negerai, aš nebeboriu but ta silpnoji Selena kuria visi skaudino... Nenoriu...

"Ar viskas gerai?"- išgirdau Zayno balsa, nusivius ašaras atsisukau i ji.

"Taip, tiesiog prisiminiau savo senaji gyvenima, kol neturėjau visko kaip dabar, kai buvau niekas"..

"O aš atsimenu tave ta gražia maža mergaite kuri besalygiškai pasitikėjo manimi, ta mergaite kuri turejo nuostabia šypsena su kuria sugebedavo papirkt mane" - šie jo žodžiai susmigo man i širdi.. jis... jis... buvo tas ko aš begalo pasitikėjau..

"Žinai atsiminiau musu vasaras, kai vos nepaskandinai manes, musu juoka iki paryčiu, kai miegodavom tame namelyje, nors aš begalo bijojau tamsos, aš besalygiškai pasitikėjau tavim".. menkai šyptelėjau..

"Žinau, tu man buvai didžiausias mano turtas,atsimenu kai iš mokyklos nešdavau tave, kai sumušei ta mergina kuri kabino mane"- šypsena nuo jo veido nedingo...

"Nu aš tiesiog nenorėjau kad mano draugas butu su kokia durne"'- teisinausi..

"Kodel man meluoji? Gi aš puikiai žinau tave, prie manes gali neapsimest"

"Ašš....." - nespėjau nieko pasakyt , nes staiga jo lupos susidurė su maniškėmis, jis bučiavo taip švelniai , o poto ėmė su tokia aistra.. jis užvaldė mane.. Aš žinojau kad tai blogai ,kad mes vienas kito nekenčiam bet jam atsispirt man buvo per sunku...

Zayn pov:

Nesigailiu , kad ja pabučiavau, nors ir nekenčiam vienas kito, tačiau ji kaip magnetas mane traukia, o dar prisiminimai iš vaikystės su ja.. Aš ja besalygiškai mylėjau.. o gal ir tebemyliu? ... ne ne.. manije nebėra tokio žodžio kaip meilė, aš tiesiog.... nemoku paaiškint to jausmo ai nors nsvrb..

"Einam gal jau miegot ?"

"Nežinau, geriau nusiperkam maisto ir pažiurim filma.."- su šypsena pasakė man, ta šypsena vis dar pakeri mane..

"Gerai tu užsakai maisto, aš išrinksiu filma.. tinka?"

"Vistiek moki tu" - primerkus aki pasakė, ir išėjo palikus su didelia šypsena mane..

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 16, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Kas Mano Tas Mano KALE!!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang