Pasileiskite daina ;)
Su Lucy raitėmis ant grindų ir žvengėme kaip kumelės.
- Aaapppsssiissiisiiooosiiuuu - jau beveik verkė Lucy ir tada kambario durys atsidarė. Mes pakėlėme galvas ir ten stovėjo Louis, Lucy brolis.
- Baikite čia žvengti arba eikite į kiemą, nes užknisote
Aš ir Lucy susižvalgėme ir pradėjome dar labiau žvengti, bei po biški keltis nuo grindų. Nusileidome į apačią ir išėjome į kiemą.
- O pala kaip mūsų batai?? - Paklausė Lucy
- Louis mėgsta juos valgyti, tai tikriausiai... OMG!! Mūsų batai!!! - įvirtome į nama abidvi.
- Fu... - lengviau atsipūte Lucy - nesuvalgė.
Mes abi apsiovėme batus ir aš dar iš vyrtuvės paėmiau miltų. Chi chi chi chi sugalvojau planą.
- Kam tau tie miltai? - paklausė Lucy, aš į ją pažiūrėjau 'revange' zvigsniu ir mes abidvi nusijuokėme evil juoku. Priėjome prie Louis mašinos. Aplaistėme ją vandenių ir pradėjome barstyti miltus. Po kelių minučiu Louis išlindo iš namo ir pamatęs mus pradėjo vytis, o mes į kojas. Bėgom bėgom kol pamatėme konteineri prie sienos
- Lendam čia - sušnabždėjau Lucy į ausį. Ji linktlėjo ir mes įšokome į konteinerį.
- Lucy, neliesk mano kojos - sušnabždėjau
- Tai, kad neliečiu - ir tada toktelėjo mintis, kad konteineryje yra žiūrkiu
- Aaaa!!!! Žiūrkė!!! - surikusi iššokau iš konteinerio su Lucy ir abi tėškėmis ant šalto asfalto. Staiga prieš mus išdygo pora batų ir mes pakėlusios akis pamatėme Louis. Jis padėjo mums atsistoti ir nusivedė į savo mašiną. Pradėjome važiuoti, bet staiga suskambo Louis telefonas ir jis sustoji, bei išlipo iš automobilo. Aš apsičiupinėjau ir radau blizgius klijus. Mes nusišypsojome ir pradėjome tepti Louis sėdynę. Po kelių minučių mes baigėme ir dar o minutės Louis grįžo į mašiną.
- Aš jus nudėsiu - pro sukastus dantis psakė
- Mes irgi tave mylime, broliuk. - pabučiavo žandą Lucy. Ir mes išlipusios iš mašinos pradėjome bėgti į vieną pusę.
YOU ARE READING
Drugeliai l.t
Short StoryJi - Ziauriai prikolna mergina Jis - Supermenas Ji - Melani Jis - Louis Mergina yra pokstu meistre, bei geriausia Louis Tomlinson seses drauge. Bet mergina uzklumpa netiketa netektis. Kaip ji su tuo susitaikys??? Na istorijoje "DRUGELIAI" gal pasak...