Modeliai demonstravo mano siūtas sukneles, dainininkai ir dainininkės dainavo. Dabar dainavo Selena Gomez - Same old love ir modelis demonstravo juodą, pustą, blizgančia suknelę. Prie manęs priėjo vedėjas.
- Ashley, gal pati dar kokia suknelę pademonstruotum? Mes turime vieną tavo naujausią suknelę - sušnabždėjo jis
- Žinoma, bet man įdomu iš kur jūs gaunate mano sukneles - nusijuokiau.
- Na paklausk Ashton - jis taip pat nusijuokė. Mes nuėjome į persirengimo kambarį. Jis paliko mane vieną ten. Tai tikrai buvo mano naujausia suknelė. Apsirengiau ją, užsitraukiau užtrauktuką. Apsioviau mėlynus aukštakulnius ir dar papuošalų prisidėjau. Pasidažiau ir netrukus atėjo vaikinas, kad eitume. (Nuo čia galite pasileisti )
- Dabar staigmena mums visiems - per migrofoną pasakė - Mums padainuos vaikinų grupė One Direction ir suknelę pristatys ne kas kitas, o pati Ashley Benson - pasakė/sušuko per migrafoną. Visi pradėjo ploti. Pasigirdus pirmiems Little black dress dainos akordams pradėjau eiti. Lėti žingsniai. Kai buvau netoli vaikinų Niall man ištiesė deltą ir aš nusišypsojusi padėjau savo delną į jo. Jis dainuodamas apvedė mane mane aplink vaikinus ir mano ranką perdavė Louis. Jis irgi dainuodamas vedė mane, bet mums sustojus jis apsuko mane aplink, taip parodydamas suknelę labiau. Dainai einant į pabaigą mes abu grįžome prie visų. Aš stovėjau per vidurį. Aš su vaikinais nusilenkiau ir jie kaip džentelmenai padėjo man nulipti nuo scenos. Su vaikinais nėjome sėsti, nes viskas baigėsi. Mes ėjome išlydėti visus. Sustojome prie išėjimo. Žurnalistai tiesiog visko klausinėjo ir fotkino.
- Buvo nuostabu - apkabino mane Taylor
- Ačiū - nusišypsojau ir mes atsisveikinome
- Ashley? - prie manęs priėjo Lucy
- Ne vaiduoklis - pasakiau ir ji mane apkabino. Aš atsitraukiau nuo jos. Prie manęs priėjo Ashton ir mes išvažiavome.
- Pavargai? - paklausė jis
- Dar turiu jėgu tave nudėti - nusijuokiau, o jis kartu su manimi. Per radija visi šnekėjo apie mane. Urght... Taip taip nervuoja. Negali bent vieną dieną patylėti... Paėmiau ir išjungiau radiją. Ashton sustojo prie mano namų.
- Užeisi? - paklausiau jo jis pakratė galvą - tai iki - atsisveikinome ir aš atsirakianu namų duris. Pašėriau Braškę ir užlipusi į antrą aukštą nusiprausiasu ir apsirengiau naktinius. Buvau taip pavargus, kad smigau iškarto atsigulusi.
YOU ARE READING
Drugeliai l.t
Short StoryJi - Ziauriai prikolna mergina Jis - Supermenas Ji - Melani Jis - Louis Mergina yra pokstu meistre, bei geriausia Louis Tomlinson seses drauge. Bet mergina uzklumpa netiketa netektis. Kaip ji su tuo susitaikys??? Na istorijoje "DRUGELIAI" gal pasak...