****PO 3 METU****
- Šios suknelės tokios gražios! - apsidžiaugė Lisinda. Ji yra klientė.
- Tinka tokia? - paklausiau ir ji lintelėjo. - Tada penktadienį atvažiuosiu išmatuoti visko ir pradėsiu siūti. - pasakiau ir susirinkau eskizus, susidėjau juos į papkę ir atsisveikinusi su Lisinda išvažiavau. Taigi, praėjo sušikti trys metai nuo mano tėčio mirties, o neil Lucy, nei Louis manęs net neieškojo, nebandė susisiekti. Na, bet per tuos tris metus baigiau dizainerės profesija, na o dabar dirbu. Siuvu sukneles, braižau jų eskizus. Įėjau į savo namą, nusispyriau batukus.
- Braškę!!! - pašaukiau ją ir netrukus į kolidoriu atbėgo spanielis. Pagloščiau ją ir išleidau į vidinį kiemą. Pasidėjau papkę ant stalo svetainėje ir užlipau laiptais į kambarį (kambarys nuotraukoje). Mano kambarys atrodo gan paugliškai, bet man tai patinka. Persirengiau į paprastus šortukus ir į maikutę su šleikutėm. Nusileidusi į vyrtuvę pasidariau šaltą kokteilį, bei piešdama suknelių eskizus gėriau jį. Girdėjau įvairių žinių apie Louis. Kaip, kad pavyzdžiui jis db garsus dainininkas, koncertuoja užsienyje, bendrauja su įvairiomis žvaigždėmis ir dalyvauja įvairiuose renginiuose. Na aš irgi nemiegojau, esu garsi dizainerė, siūnu sukneles įvairom įžimybėm, kaip Kendall Jener, Ariana Grande, Zarai Larsson ir t.t Taigi, nenubodžiavau. Kai sukako 18 išsikrauščiau iš tetos ir dėdės namu. Patikrinau pašto dėžutę. Sąskaitos, kvietimai ir mano akis užkliudė vienas kvietimas, jo šonai buvo paauksuoti labai gražiu raštu. Atidariau jį. Tai kvietimas į pokylį, kuris vyks Birželio 14 dieną. Maždaug už dviejų savaičių. Eisime. Na kiti kvietimai į vissokius gimtadienius. Nu kaip jie nesupranta? Aiškiai parašisu, kad į gimtadienius nevykstu.
YOU ARE READING
Drugeliai l.t
Short StoryJi - Ziauriai prikolna mergina Jis - Supermenas Ji - Melani Jis - Louis Mergina yra pokstu meistre, bei geriausia Louis Tomlinson seses drauge. Bet mergina uzklumpa netiketa netektis. Kaip ji su tuo susitaikys??? Na istorijoje "DRUGELIAI" gal pasak...