*Jeremy*
Užívám si pauzy. Sedím ve své kanceláři a jím svoji svačinu. ,,Ahoj Jeremy." Ozve se ze zhora a já také pozdravím. ,,Ahoj Mangle." Mangle sleze ze stropu a sedne si na můj stůl. Za chvíli přijdou ostatní. Najednou všichni zmizí. Někdo zapl hru. Takže, zase jako vždy. Je půlnoc, zazvoní telefon. Scott mi popíše moji práci. Ten někdo kdo mě ovládá, je docela dobrý. Už hraje pátou noc. Ucítím dotek na mé ruce - znamení, že se mám podívat na kamery. Kamery přepínám podle jeho. Samozřejmě zapomíná kontrolovat ventilace. Když se objeví v kanceláři Bon bon (Bon bon = Toy Bonnie a ano, je to holka), ten někdo nestihne kliknout na masku, takže na mě vybafla. Asi se po vybafnutí nějakého animatronika zobrazí Game over, nebo něco takového. ,,Jsi v poho?" Zeptá se Bon bon a sleze z mého stolu. Usměji se a přikývnu. Vypadá to, že ten někdo to vzdal a vypl hru.
*Vanessa*
,,Ach jó, já se asi nikdy do šesté noci nedostanu." Zafňukám a vypnu hru. Odhodím svůj telefon na postel a podívám se do skříně. Z vnitřní strany dveří od skříně mám pověšené své kresby - všechny FNAF. Nakreslila jsem všechny animatroniky i hlídače. Zavřu skříň a sednu si na postel. Zhluboka se nadechnu a zvednu mobil. Rozkliknu složku FNAF a začnu kroužit prstem nad všemi díly. Po chvíli rozhodování rozkliknu FNAF 3.
*Fritz (já vím, že má být ve FNAF 2, ale nevím jak se jmenuje a jak vypadá hlídač z FNAF 3)*
Sedím v kanceláři a točím se na své židli. Možná bych mohl zavolat Jeremymu (ano, můžou si volat ze hry do hry, ale jen když tu hru Vanessa nehraje). Docela mu závidím, že se s ním animatronici o pauzu baví. Sice phantomové se se mnou baví, ale Springtrap o pauzách není k nalezení, což je asi dobře. Najednou mi zapípají hodinky - někdo zapl hru.
Time skip..
Takže, Springtrap vyhrál. Ihned zmizel a já sleduji své hodinky. Nic. Asi to vzdala a hru vypnula. ,,Balloons?" Zeptá se mě BB a začne mi podávat balónek. Přikývnu a vezmu si ho. On se zasměje a zmizí. ,,Ahoj Fritzi." Pozdraví mě Mangle a sedne si na stůl. Přikývnu na pozdrav a najednou se otevřou dveře od pizzerie - ten někdo vypl tu věc, na které hraje tuto hru. Dorazím domu, ihned si lehnu a skoro hned usnu.
ČTEŠ
Out of the game (cz FNAF FanFikce)
FanfictionFive nights at Freddy's - oblíbená hra ve které se jako noční hlídač snažíte přežít. Co se ale stane, když se všechny postavy přenesou do reality?