*Vanessa*
Vzbudím se v 10 hodin. Převléknu se a jdu do kuchyně. V kuchyni najdu lístek na kterém je napsáno: Vanesso, dnes musím zůstat v práci celý den. V ledničce máte oběd, k večeři si vemte co chcete - Máma. Bezva. Lístek zmuchlám a vyhodím. Po chvíli se všichni vzbudí a já začnu dělat snídani.*Springtrap*
Vylezu ven a všimnu si zase těch lidí. Najednou ke mně přijde ta holka a řekne: ,,Pojď s námi a já ti vysvětlím, kdo jsi.'' No co, nemám co ztratit, tak jen pokrčím rameny a přikývnu. Ta holka se usměje a začne mi vše vysvětlovat.
O hodinu vysvětlování později..
,,Takže Vincent byl ve mně a protože se naše duše odpojili si nic nepamatuji?" Zeptám se a Marionette přikývne. ,,A teď hledáme ostatní?" Ujistím se. Marionette znovu přikývne.*Marionette*
Podařilo se mi Springtrapa přesvědčit, že mluvím pravdu a teď jdeme zpět do chatrče v lese. Najednou si na něco vzpomenu. Sáhnu do kapsy a nahmatám 20 dolarů. ,,Jděte napřed, musím něco koupit.'' Řeknu a ostatní přikývnou. Běžím do města a začnu hledat nějaký obchod s oblečením. Po chvíli ho najdu a ihned zamířím k pánským košilím. Je 14. dubna a Vincent má svátek. Sice ho nemám moc v lásce, ale jsem zvyklá dávat všem dárky. Koupím mu fialovou košili a vydám se zpátky do lesa. ,,Jsem tady.'' Oznámím když vlezu do chatrče a zavřu dveře. ,,Kde jsi byla?" Zeptá se Vincent a já mu podám tašku se slovy: ,,Všechno nejlepší.'' Vincent se na mě vyjeveně podívá a opatrně nakoukne do tašky, jako kdyby si myslel, že je uvnitř bomba. Usměje se a vytáhne novou košili. ,,Páni, díky.'' Řekne a já se také usměji. Když si ji doprohlédne, odejde do jiné místnosti. Když se vrátí, má na sobě novou košili. V 8 hodin večer, když BB s GG už spí, se mě Vincent zeptá: ,,Proč jsi mi dala dárek?" Tato otázka mě trochu zaskočila. ,,Ani nevím, jsem zvyklá dávat lidem dárky.'' Odpovím a usměji se. Vincent mi úsměv oplatí. Líbí se mi, když se usmívá, má krásně bílý úsměv. Najednou začnu přemýšlet o tom dárku. Co když jsem mu ho nedala jen tak, ale.. bože, co když ho miluji?!(362 slov)
ČTEŠ
Out of the game (cz FNAF FanFikce)
FanfictionFive nights at Freddy's - oblíbená hra ve které se jako noční hlídač snažíte přežít. Co se ale stane, když se všechny postavy přenesou do reality?