*Vincent*
Koukám na GG jak brečí. Začnu se usmívat, ale ihned přestanu. Něco ve mně mi začne říkat, že ji musím utěšit. Kleknu si tedy k ní a obejmu ji (proč mi to připomíná část, kdy zavraždil to dítě před pizzerií?). První sebou cukla, ale potom začala přestávat brečet. Když se uklidní, zvednu se a kouknu se na svoji košili - je mokrá od slz. Páni, to je poprvé, co není od krve.*Vanessa*
Probudí mě smích. Sednu si a podívám se po pokoji. Na zemi sedí Mike, Foxy, Shadow Bon a Frederick a něčemu se smějí. ,,Čemu se smějete?" Zeptám se ještě rozespale. Sice je 10 hodin, ale jsem zvyklá vstávat v 11. ,,No.. tak trochu tobě.'' Řekne Frederick a Mike pokračuje: ,,Mluvila jsi ze spaní. První jsi říkala: Takže, musím hlídat kamery., potom jsi mumlala: Já nechci umřít! a začala jsi kousat tomu plyšákovi ucho.'' Podívám se na svého plyšového králíka a všimnu si, že má natrhlé ucho. ,,A jen.. co je to za plyšáka?" Zeptá se Frederick který se už konečně uklidnil. ,,No.. Springtrap.'' Odpovím a všichni se přestanou smát. ,,Ty máš plyšáka Springtrapa?" Zeptá se mě Foxy a já přikývnu. Vylezu z postele a dojdu k bedně na hračky. Otevřu ji a vyndám všechny plyšáky. ,,Ty máš plyšáky nás všech?" Zeptá se Shadow Bon a já znovu přikývnu. ,,Co tu děláte?" Řekne mamka hned jak vleze do mého pokoje. ,,Prohlíží si mé plyšáky.'' Odpovím a mamka se usměje. ,,A už jsi jim ukázala ty své kresby?" Zeptá se a já, celá rudá, zamumlám: ,,Mami..'' Mamka tedy odejde a Foxy se ihned zeptá: ,,Jaké kresby?" ,,Žádné.'' Zamumlám, pořád rudá. ,,No táák, ukaž nám je, my se tomu nebudeme smát.'' Řekne Shadow Bon a já tedy otevřu skříň. Začnou si ihned prohlížet mé kresby a pochválí mi je. Potom odejdou na chodbu a já se převléknu. ,,Snídaně!" Ozve se najednou mamka zezdola a já vyběhnu z pokoje. ,,Takže závod, jo?" Křikne za mnou Foxy a vyběhne za mnou. Během vteřiny mě předběhne a sklouzne po zábradlí dolů do kuchyně. Udýchaná si sednu ke stolu a Foxy se zazubí. ,,Příště.. raději.. žádné.. závody.'' Řeknu zadýchaně a Foxy pokrčí rameny na znamení, že mu je to jedno. Když přijdou ostatní, máma dá na stůl talíře se snídaní - chleba s marmeládou.(379 slov)
ČTEŠ
Out of the game (cz FNAF FanFikce)
Fiksi PenggemarFive nights at Freddy's - oblíbená hra ve které se jako noční hlídač snažíte přežít. Co se ale stane, když se všechny postavy přenesou do reality?