X.

294 27 3
                                    

*Mike*
,,Kdy budeme hledat ostatní?" Zeptá se Jeremy a všechny pohledy se rázem stočí na Vanessu. ,,No.. klidně po obědě.'' Odpoví a já se opřu o židli. ,,Lidi, nejsou to oni?!" Křikne z ničehonic Fritz a ukáže z okna na ulici. Rychle se všichni nahrneme k oknu. Všimnu si skupinky lidí. ,,Jo, to můžou být oni!" Odpovím a já s Jeremym vyběhneme z pokoje ke dveřím na ulici. ,,Vincente?" Řekneme jednohlasně když otevřeme ven. ,,Mikeu?" Řekne Vincent a podívá se na nás. Je zvláštní, když není celý fialový. ,,Co tu děláte?" Zeptám se s Vincentem zároveň. ,,Bydlíme tu.'' Odpovím a černovlasá holka - Marionette - se zeptá: ,,A kde jsou ostatní?'' ,,Nahoře.'' Odpoví Jeremy a to už přijde Vanessa. ,,Kdo to je?" Zeptá se Vincent a znechuceně ukáže na Vanessu. ,,Jsem Vanessa a díky mně jste tady.'' Odpoví a dá si ruce v bok.

*Vincent*
,,Aha..'' Zamumlám a dám si ruce do kapes. ,,Vanesso, to je GG, BB, Marionette, Springtrap a Vincent.'' Představí nás Mike. ,,Budeme tu moc bydlet?" Zeptá se Marionette a Vanessa přikývne. Uvolní nám cestu dovnitř a my projdeme. Po očku se podívám na Marionette. Pořád se na mě dívá. Vanessa nás zavede za ostatními.

Takže, omlouvám se za dlouhou neaktivitu, ale jaksi mi dochází nápady, takže - pro někoho je tato zpráva dobrá, pro někoho ne - tato kniha bude kratší, než jsem plánovala.

(224 slov)

Out of the game (cz FNAF FanFikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat