4. BÖLÜM
KALEYİ İÇERDEN FETHETMEK!
"Oooo..Barlas Bey oğlum ,hoş gelmişsin!"
Kendisini sevecenlikle karşılayan Hilmi'nin uzattığı eli hiç tereddüt etmeden sıktı Barlas."Hoş buldum Hilmi Amca.Nasılsınız?" diyerek ,denize yakın masalardan birini gözüne kestirdi.
"İyiyim oğlum.Gel bakalım şöyle..Geç." derken eliyle Barlas'ın baktığı boş masayı gösteriyordu.Doğrusu halden anlıyordu bu adam.Hilafsız sevilecek,sayılacak bir adamdı Hilmi Akoğlu.
"Yemekler ve mezeler çok güzeldi.Tadı damağımda kaldı.Bu taraflardayken de bir uğrayıp..."
"Ne demek oğlum?Her zaman gel..."
"Çok sağ olun." Evet..Masasına yerleşmişti.Birinci aşama tamamlanmış,şimdi adamı masasında alıkoyarak,Zeynep hakkında toplayabildiği kadar bilgi toplamaya gelmişti sıra. "Tavsiyeleriniz neler?Babam çok övdü burayı."
Hilmi hoşlanmıştı Barlas'ın girişkenliğinden.Kapısına kadar gelen bu hatırnaz ve kibar genci en iyi şekilde ağırlamaya karar verdi.Aynı anda etrafına bakınarak kızlarından birini aradı gözleriyle. "Melis!Bakar mısın kızım?" diye seslenerek ikizlerden birini yanlarına çağırdı.
"Efendim babacığım? " diyerek hızla babasının yanına gelen Melis'in gözleri masada oturan genç adamı görünce şaşkınlıkla büyüyerek,elinde olmadan coşkulu bir sesle ,"Aaa...Merhaba,hoş geldiniz!Ablam yok ama..." diye ekledi.Son cümlesiyle açık verdiğini ve ayıp ettiğini düşünerek,yüzü hafifçe kızardı.
Küçük bir kahkaha attı Barlas."Öyle mi?!...O halde sizinle tanışırız.Ve tabii bir de ikiziniz olduğunu duydum. Güliz,galiba?Yemek de yemeliyim bu arada, enfesmiş.Ne önerirsin Melis?"
Genç adamın sıcak ve güleç halinden hoşlanmıştı Melis.Hiç umulmadık derecede samimiydi.Kendi karakteri de dışa dönük olduğundan çabucak indirdi süngüsünü! "Hımm..Pekala..Bugün Kalkan'ımız bir harika.Ayrıca şarap soslu midyeli pilavımızı tatmanız lazım,Barlas Abi!"
İlk raundu kazanmıştı Barlas.Melis cepteydi!Sırıtmasına engel olamadı...
"Çok sağolasın...sana bırakıyorum ben.Ne verirsen onu yiyeceğim."derken tüm çekiciliği ve yakışıklılığı ile gülümsedi genç kıza.
Melis hızla yanlarından ayrılırken,hala ayakta duran Hilmi'ye "Oturmaz mısınız,Hilmi Amca? Biraz sohbet size de bana da iyi gelir diye düşünüyorum.Farkında mısınız bilmem ama, geçen hafta babam, tıpkı sizin gibi bana da çok büyük bir sürpriz yaptı!Sanırım hepimiz hazırlıksız yakalandık."
Sıkıntıyla içini çekerek,Barlas'ın tam karşısındaki sandalyeye adeta çöker gibi oturdu Hilmi.Kabullenmiş bir hali vardı.Hüzünlü ve kabullenmiş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHRİBAR
RomanceAycadısı'nın etkileri ve büyüsü halen üzerimizdeyken sizi bir de Kehribar'ımla tanıştırmak istiyorum...Bal saçlım...bal gözlüm..anasız,analık yapmayı öğrenen çellist Zeynep ile karayağız Barlas'ın bol çetrefilli,bol action içeren AŞK öyküsüne h...