Ertesi gün okula gittigimde YAĞIZI görmemiştim ama o kız okuldaydı işte tam zamaniydi o kızla konuşup yağızın bana ait oldugunu söyleyecektim.Kızı takip edip sınıfını bulacktım ve ögel arasinda onula konuşacaktım kız 10.sınıfta ne yani yağız kendinden 2yas kucuk bi kizlami birlikteydi.
Kizin sinifini ögrendikden sonra kendi sinifima gittmistim tam sirama oturmuştum ki Damla ağlayarak sınıfa girdi ve yanıma oturdu kesin gine çaglar bişe yapmıştı .Damlada alışkanlik olmuştu artik haftanin 2günü genelde pazartesi ve cuma aglardı,çağlar yüzünden .Damla hıçkıra hıçkıra ağlıyordu bizde sudeyle ne olduğunu anlamaya calisiyorduk bir yandanda çaglar arıyordu durmadan.Damla sinirlenip telefonu yine fırlatmaması için telefonu alıp cebime koymuştum.Damla her çağlarla kavga ettiginde çaglar durmadan damlayı arar damla ise sinirlenip durmadan yüzüne kaprdı sonrada ayrilalim diye mesaj atar en sonunda yine barışırlardı.Onlar bu şekilde 3sene doldurmuslardir.Çagların ailesi artik damlayı gelinleri olarak görürlerdi.Hatta çaglarların evinde ailelerin resimleri oldugu bir köşe vardir ve çaglarin abisi ve yengesinin fotografinin yaninda çağların ve damlanın fotoğraf ları vardır.Bu bi kural olmuştu bizim sinifimizda damla kavga eder sinifa gelir telefonu firlatir sonrada barışırladı bu olay bizim hayatimizda büyük yer taşırdı.
Öğle arası geldiginde hızlıca sınıftan cıkıp 10.sınıfların olduğu kata inmiştim,kızın cıkmasını bekliyordum .Sınıf dağılmısti sinifta şansıma bir tek o kız kalmıştı hızlıca sınıfa girpi kapiyi hizlica çarpmıştım kız irkilip bana döndügünde yanina gidip konuşmasına bile izin vermeden konuşmaya başlamıştım;
İSMİN NE SENİN?
~HEYLİN
BANA BAK HEYLİN YAĞIZA BİR DAHA YAKLAŞTIĞINI GÖRÜRSEM BU SENİN SONUN OLUR.BİR DAHA SENİ YAĞIZIN ETRAFINDA GÖRMİCEM TAMAMI?
~İYDE YAĞIZ BE
GEVELEMEYİ BIRAK TAMAMI DEDİM
~ YA YAĞIZ BENİM A
TAMAMI
~TAMAM
Sınıftan çıkınca böbürlenerek koridorda yürüyordum bir daha yağızın yanına yaklaşmaz diye düşünürken Yağız bana dogru yürüyordu saçımı ,kıyafetimi düzenleyip.kendime çeki düzenli nveriyordum ki yagız yanımdan gecip gittmisti ve o kızın sınıfına girmişti.
YAĞIZIN AĞIZINDAN;
Heylinin sınıfına doğru yürüyordum ki didemi gördüm saçını başını düzeltmeye çalışıyordu sanırım onun yanına geldigimi sanmıştı ama ben Heylin in yanına gidiyordum onun yanından geçip Heylinin sinifina girdigimde Heylin siraya gömülmüş ağlıyordu HEYLİN ben geldim Heylinn.Bana cevab vermemişti nolmuştu bu kıza Heylin noldu kim üzdü seni .Heylin bana cevab vermiyordu iyice sinirlenmiştim.Heylin sırasına oturup kafasını yavaşca kaldırdım,heylinin gözleri kızarmıştı HEYLİN anlatsana dediğimde heylin derince bir nefes alıp bi kız bi kız geldi ve bana senden uzak durmamı söyledi sanırım 12. Sınıflardan amacı neydi anlamadım ama eğer senden uzak durmasam bu benim sonum olucakmış ona kardeş olduğumuzu söylemeye çalıştım ama beni her seferinde susturdu.
Demek bi kız geldi ve sana bunları söyledi ve sende ciddiye aldın sen benden uzak durmaya çalışsanda ben senden duramamki dedikten sonra düşünmeye başlamıştım kim olabilirdi ki kim yoksa Didemmiydi Didem umarım deyildirsin umarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISACASI
Chick-LitBen böyle olmasını istememistim .Bunları ben yapmış olamam.Naptim ben yaaa HEYY UYAN SANA BİR ŞEY SÖYLEMEM LAZIM BUNLARI BEN YAPMADIM YAĞIZ TAMAMAMİ BUNLARI BEN YAPAMADIM ,KONUŞ BENİMLE YAĞIZ . Anlamıyorum ya anlamıyorum DİDEMM SEN İYİ BİRİ DEGİLS...