Nemancat

400 4 0
                                    

Ma trezesc pentru ca imi este foame si ma duc flamand spre bucatarie unde o vad si pe Jenifer ,o servitoare mai veche din casa mea mare cu care ma mai fut uneori.
▶Neata! spun eu uitanduma la fundul ei numai bun de inca o partita de sex salbatic cu ea .
▶Neata!imi raspunde ea pe un ton sensual.
▶Vreti sa va pregatesc un mic dejun domnule?ma intreaba ea .
▶Mai bine ai veni cu mine in camera de oaspeti ca sa imi dai direct desertul ! zic eu si in acel moment ei ii apare un zambet pe buze. O inteleg adica care este fata care nu vrea sa fie atinsa in acel mod de Jack Mattox.
Urcam la etajul 1 unde se afla camera de oaspeti .Incep sa o sarut pe aproape tot corpul si ii dau bluza jos ,dupa ea urmand pantalonii si sutienul .Continuam saruturile fierbinti si intrun final ajungem amandoi unul peste altul fara nimic pe noi .Nu mai stau pe ganduri si imi introduc penisul in ea .
Gemetele ei umplu camera iar asta ma face fericit si pe mine pentru ca stiu ca ii place .Incep sa fac miscarile mai rapide iar ea geme si mai tare .Intrun final imi scot membrul si ii zoc sa il bage in gura pentru ca trebuie sa ii mai simt inca odata acea placere nebuneasca din partea ei .
Ma bucur ca ma asculta si imi ofera placerea de care aveam nevoie .
Intre timp Alexandra s-a trezit si cred ca este la dus .Se pare ca nu a auzit distractia pe care am avuto cu Jenifer dar si daca ar fi auzit-o nu avea voie sa zica ceva pentru ca eu sunt cel mai puternic .
▒▓▓▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▓▒▓▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Hey sper sa va placa si scuzati greselile

The Personal Bitch[+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum