In trei!

338 2 3
                                    

Am terminat treaba cu menajera iar acum ma duc in dus cu Alexandra . Si nu ma duc sa o satisfac ,ma duc sa o privesc pentru a mi se face pofta!
Nu mai bat la usa pentru ca stiu deja raspunsul deci am sa intru . Deschid usa usor si acolo o vad pe ea cum se masturbeaza , nu credeam ca va face asta dar poate a auzit gemetele menajerei si a gandit ca sunt ocupat.
Deja m-a observat si eu incep sa ma dezbrac si nu pentru ca deja vreau sa musc din ea ,dar o vad ca are nevoie de cateva limbi .
Ma pun pe treaba si gemetele ei se aud din ce in ce mai tare si in acelasi timp eu ma joc cu membrul meu , nu mai rezist asa ca imi introduc membrul in ea .
Si poate va intrebati "Cum mai poate sa futa acum daca terminase o partita cu menajera?" Dar ceea ce eu nu am facut a fost sa ma abtin sa nu scot smantana afara .
Incep sa ma misc in ea usor iar ea isi teece mana prin parul meu ,o iau in brate si asa uzi merg cu ea pana la cel mai apropiat dormitor si o intind pe pat . Imi scot membrul din ea si incep sa o sarut pe gat ,cobor de la gat usor la tate si ajung usor sa ii sarut feminitatea,gemetele ei rasuna in toata camera dar un ciocanit la usa ne intrerupe . Ma duc asa gol la usa iar acolo este menajera care era complet goala . O iau in brate si o pun pe pat ,imi introduc penisul in fundul ei usor si incep sa intru si sa ies . Alexandra se pune cu feminitatea ei in fata menajerei iar menajera incepe sa linga cat mai bine ..Eu imi scot membrul din fundul manjerei pentru ca simt ca vine asa ca le zic sa se aseze cu fata la penisul meu pentru a ma "relaxa" cu smantana mea pe fata lor . Simt o senzatie superba si anume relaxarea.
Fix cand am terminat ma suna Zack si imi spune ca trebuie sa vin la firma repede!
*******************************************
Sper ca v-a placut acest capitol .
Scuzati greselile

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Personal Bitch[+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum