-Sırt ağrılarıyla uyanmak kadar berbat bi durum yok sanırım! Hayatım sana diyorum uyanmadın mı hâlâ?
Deniz üzerindeki pikeyi de eşinin uzerine atarak kalkti yataktan kendini hic iyi hissetmese bile Salman ın yaninda uyanmak onu her sabah mutlu etmeye yetiyordu. Salman a kalkmasını soylerek mutfağa dogru ilerledi.
Tabiki buzdolabı bomboş duruyordu bugün yolculağa çıkacakları icin son günler alışveriş yapılmamıştı neyse ki idarelik yiyecekler vardı.
Salman kendini zorlayarak kalktı yataktan. Son gunlerde o kadar yoğun çalışmıstı ki yorgunlugunu bi gecelik uykuyla atabilecek gibi degildi. Soğuk bir duş ve guzel bi kahvalti keyiflendirir beni düşünürken Deniz odaya girdi. Büyük camlari olan beyazlarla döşenmiş ve oldukca buyuk bi yatagi olan bu oda tamamen Deniz in zevkiyle hazırlanmıştı.
Salman icin böyle şeylerin pek önemi yoktu doğrusu onu ilgilendiren tek bir sey vardi hayatta o da Deniz. Onun siyah uzun dalgali saçları, oldukca çekici vücudu, esmer teni ciddi bi o kadarda sıcakkanlı olmasi; Salman ilk gördüğü an Deniz e aşık olmuştu. Kimseyle ilgilenmeyen işine kafayı takmış bu adam Deniz in hayatına girmesiyle bütün yaşam tarzını değiştirmişti.
Salman yatagin kenarinda oturmuş eşinı izlerken tanıştıkları zamanları düşünüyordu.
Deniz , sortunu giyerken Salman ın yanına yaklaştı eğilip hafif sakallarının çıkmaya başladığı yanağına öpücük kondurdu.
- Ne düşünüyorsun Salman daldın gittin bitanem, diyerek ayak ucuna oturdu Salman ın, çenesini bacagina koyup yüzüne bakti sorusuna yanıt bulmak için.
Salman ın dudakları yukari dogru kıvrıldı Deniz e bakmadan;
-Seni düşünüyordum biriciğim, yanımda olman buna engel olmuyor ne yazikki
Deniz hafif bi kahkayla Salman ın bu huyuna asla alışamayacağını söylersek oturduğu yerden kalktı.
Birlikte mutfağa dogru geçtiler Deniz in suratı acı cekiyormuş gibi bi hâl aldı yeniden Salman artık bu sırt ağrısına dayanamadığının farkındaydı. Tabi Deniz e laf anlatmak oldukca zordu inat olması ayri dert illa kendi bildiğini yapmakta üstüne yoktu. Doktora gitmeyi ısrarla istemeyen eşi için yapabileceği pek birşey olmuyordu bu konuda.
Deniz son lokmasınıda ağzına attıktan sonra
- Salman iki saat sonra uçağımız kalkiyor çabuk ol lütfen bu tatil icin ne kadar heyecan yaptığımı biliyorsun diyerek odaya geçip valize son bir kez göz attı.
Salman uzun süredir bu tatilin planını yapiyordu son bi senedir butun islerini buna göre ayarlamıştı. Üç ay sürecek mavi ve huzurun buluştuğu tek yerde harika bir tatil düşüncesi bile Salman ın mutluluğunu artırıyordu.Son hazırlıklardan sonra valizlerle evden çıktılar. Deniz o kadar heyecanlıydı ki sürekli maldivlerde kiraladiklari evin fotoğraflarına açıp bakıyordu. Mavilikler arasinda muhteşem bir ev böylebir durumda kim heyecanlı olmazdı.
Ucak yolculuğu oldukca zorlu geçmişti Salman için, mide bulantısı ve üstünden atamadığı yorgunluğu. Deniz ise uykuyla uyanıklık arası gidip geldi yolculuk boyunca On iki saati geçen aktarmalı ve sıkıcı yolculuğun sonunda havalimanına varmış olmak Salman ı oldukca rahatlattı.
Salman maldivlere bi cok kez gelmişti evlilik öncesi hint kökenli olmasıda bu konuda bir ayrıcalıktı. internetten ayarladıkları kiralık arabayla eve ulaşmaları uzun sürmedi sonunda harika bir tatil başlamıştı Deniz ve Salman için...
Ev muhteşem görünüyordu. Eşyaları kapının kenarına bırakıp oturma odasına doğru hızlı adımlarla yürüdü Deniz. Aslinda kendi evlerinden pek farkî yoktu Deniz in heyecanıda ev için değildi evet tabiki manzara , alabildigine uzanan masmavi deniz ve harika bir veranda içindi bu kadar heyecan.
Deniz oturma odasının verandaya acilan cam kapısını açtı mis gibi deniz havasını ciğerlerine çekti, Deniz o kadar dalmıştıki manzaranın güzelliğine Salman ın sarıldığını boynuna kondurduğu öpücükle farketti.
-Cok güzel değil mi ?
-Kesinlikle harika! Teşekkür ederim bitanem önceden gelmiş olmana rağmen beni kırmadığın için tekrar geldiğin için çok çok teşekkür ederim
Deniz Salman a dönerek dudaklarına ateşli bir öpücük kondurdu.
-Ah bu kadar mutlu olcağını bilsem daha önceden gelirdik dedi öpücüğüne karşılık vererek.
Salman Denizi kucağına alarak yatağa doğru götürdü odayi bulması öpüsürken biraz zor olsada. Denizin üstündekileri sıyırırken Deniz bacaklarını Salman ın kalçasına doğru doladı birbirlerini hızlı ve çevik hareketlerle soyarken kapının tıklatıldığını duydular Salman hiç oralı olmasada Deniz sevişmelerini bölerek Salman ın kucağından kalktı kapıya ulaştığında ü üstünü düzeltip açtı. İşletmeye ait bi ev olduğu için oda servisi gelmişti ihtiyaclarını sorduktan sonra gitti Deniz artık sevişme olayının ertelenmesi gerektiğine kara verip valizleri odaya dgru cekmeye başladı. Salman yatakta uzanirken gözlerini hafiften aralayarak Deniz e baktı oda farketmişti sevişmenin şuan sonlanmış olduğunu. Deniz e yardım etmek istese bile hiç hâli olmadığının farkındaydı. Deniz de sessizce esyaları düzenlemeye başladı.
Deniz işlerini bitirdiğinde Salman ın uyumuş olduğunu farketti. Çantasında telefonunu çıkarıp, minibardan bi soda alıp veranda daki şezlonglardan birine kurulup annesini aradı. Telefon görüşmeleri baya sürmüş olmalıki kapıdan tarafa döndüğünde Salman ın kendisene kahve hazırladığını gördü. Bitanecik aşkı ne kadarda harika görünüyordu. Kaslı vücudu hafif uzun dağınık saçları Salman a bakarken arzuladığını hissetmesi çok uzun sürmedi. Salman a dogru kışkırtıcı adımlarla yaklaştı Salmanla göz göze geldiginde dudağını hafif ısırmasıyla kıvılcımı ateşlemiş oldu. Salman bu sefer odaya kadar gitmek istemedgini mutfaktaki masanın üstünü boşaltarak belli etti.
Sonunda Salman ı içinde hissetmenin ne kadar harika olduğunu hatırladı Deniz. Uzun süredir işlerin yoğunluğundan birbirlerine dokumayı geçmiş doğru düzgün görüşememişlerdi. Salman ın son gelip gitmelerinden sonra ikiside mutlulukla gülümsüyorlardı. Deniz son bi öpücükle kalktı masadan odaya geçti bikinisini giymek için.
Salman soğuyan kahvesinin yerine yeni bir kahve yaparak verandaya gecti biraz zaman sonra Deniz de gelip karşısına oturdu şezlongda.
-Salman bu sıralar seni ihmal ettim sanırım yani hareketlerine bakıcak olursak oyle görünüyor dedi sırıtarak. Salman imâyı anlamamazlığa vurarak denizin gözalıcı maviliğine bakmaya başladı. Deniz farkındaydı bir degisiklik vardı Salman da ama hâlâ ne olduğunu çözememişti. Biraz yüzüp geldikten sonra Salman la konuşmaya karar verdi.
Denizden çıkarken Salman ın veranda da olmadığını farketti havluya sarılıp saçlarındaki suyu sıktı ve iceri girip etrafa baktı. Ilk bakışta farkedememiş olsada biraz önce sevişmiş oldukları masada harika bir sofra Deniz i bekliyordu. Mumlarla süslenmiş yerler ve masa kırmızı şarap oldukca çekici görünüyordu. Gözleri Salman i ararken holden Salman ın yatak odasından çıktığını gördü. Duş almış sortunun üzerine üstüne yapışan butun vucudunu ortaya çıkaran Deniz in yeni aldığı tişörtü giymişti. Deniz e doğru yaklaşıp ıslak saçlarından öptü
-Hadi biriciğim git üstünü giyin yemekler gelmek üzeredir sonrada yemek sırasında ne konuşmak istiyorsan konuşalım dedi. Deniz şaşkınlıkla başını tamam der gibi salladı. Bu adam her seferinde aklından geçenleri nasıl bilebilirdi. Deniz kısa beyaz bir elbise geçirdi uzerine saçlarını kuruttuktan sonra mutfağa doğru ilerledi. Salman ı yemekleri servis etmiş kendisini beklerken buldu.
Sessizlik yemekler bitene kada devam etti. Deniz şuan ne konuşacağını bilmiyordu o sırada Salman sessizliği bozdu
- Seni deliler gibi sevdiğimi biliyorsun. Sensiz bu hayatta yaşayamam Deniz o yüzden lütfen beni bırakma sakın ölme en büyük korkum bu sırt ağrıların beni rahatsız ediyor fazla endişeleniyorum ve senin bu kadar umursamaz olman beni kızdırıyor kendini düşünmemen beni düşünmemek oluyor.
Deniz bu ani ve hızlı çıkışı bian kavrayamadı. Sanki Salman ın dedikleri bi kaç saniye geriden beynine ulaşıyordu. Sessizce bekledi söylediklerini algılamayı bu süre içinde sırt ağrıları daha da şiddetlendi. Sanki sırtında üç noktayı bıçakla deliyorlarmış gibi. Salman ın elini tutmasıyla kendine geldi. Salman a bakarak
-Ben üzgünüm hiç bu şekilde düşünmemiştim hayatım sadece basit bir sırt ağrısı neden bu kadar büyütüyoruz anlayamadım
-Hayır anlamadığın da bu kısım zaten basit bir ağrı değil Deniz hayata tutunmalısın boyle umursamaz olamazsın. Daha önümüzde çok uzun yıllar var boyle yapma. Şimdi gel kucağıma biriciğim ve kocana sarıl.
Deniz ne kadar anlam verememiş olsada Salman ın bu düşünceli haline ve sıcak bakışlarına daha fazla karşı koyamadı kocasına sımsıkı sarıldı kokusunu içine çekti ve huzuru hissetti.