xx : yah kim taeyeon !!
Suara garau menerpa gegendang telinga kedua insan tersebut.
Taeyeon : oh oppa..
xx : pergi buat kerja. jangan buat kerja lain pulak. Awak pun same Eunhee... jangan curi tulang.. //beredar//
Eunhee : saya curi tulang ?? ah jinjja..
xx : jangan membebel saya dengar lah eunhee..
Eunhee : hehe mianhae boss. Boss dengar ke saya cakap ?
Kai : awak ingat saya pekak ke ? saya ada lagi kat sini. Awak nak saya potong gaji awak ke ?
Eunhee : ish boss ni. kenapa la semua boss main ugut potong gaji dengan pekerja dieorang ? kesian pekerja dieorang. dah la kerja letih2. pastu ugut lak.
Kai padang Eunhee dengan pandangan yang tajam. Eunhee lak tersengih2. Eunhee ni pun satu dah la baru masuk kerja arini dah mula buat hal.
Eunhee: mianhae. okay ?
Kai : yelah pergi buat kerja awak.
SKIP
Sementara itu, di PJM Holding. Park Jimin berjalan ke hulu dan ke hilir dalam bilik dia. sesekali dia ke tingkap yang tersergam indah menunjukkan bandaraya Seoul. Keluhan berat dilepaskan. B O S A N.. yea. bosan perkara yang pertama dalam fikiran dia. yelah kan. kat Seoul , takde "spare part" dia. lain lah kat London, setiap hari "Spare Part" dia datang. Ape yang dimahukan oleh yeojaChingu dia semua dia bagi. Hmm, bagi Jimin dekat London walaupun ada sesetengah daripada yeoja chingu dia tu berbangsa korea, bagi dia semua same. Hanya nak kikis harta dia je. Setiap hari datang, pergi lunch, keluar dinner, breakfast mesti ajak pergi mall. untuk ape ? hm, beli baju.. make up..
Bagi Jimin yeoja chingu die tu hanya kawan. bukan yeoja chingu sebenar. hanya tempat dia puaskan sisa baki sebagai seorang lelaki yang dewasa. melepaskan tension dengan berfoya-foya.. Jimin.. tak pernah rosakkan anak dara orang walaupun yeoja tu sendiri yang menawar diri. Jimin dah COP yeoja tu sebagai BETINA ! Boleh dikatakan setiap bulan jimin menukar pasangan. Dia harus mencari umpan supaya dia tak bosan tinggal di SEOUL ni.
Satu lagi keluhan dilepaskan.. "ape aku nak buat ni.. bosan lah" lalu dia menekan punat interkom. "suzy, masuk bilik saya . "
SUZY. seorang yang cantik. Tinggi. Seksi. Takde jerawat. Takde cela dekat muka. Tapi sayang dah bertunang.
tak sampai 5 minit Suzy masuk.
Suzy : ye boss ?
Jimin : hm, ape jadual saya harini ?
Suzy : buat harini boss takde jadual lagi. jadual boss start esok.
Jimin : ape jadual saya esok ?//renung Suzy//
Suzy : hm, boss kene jumpa klien dari KKM BHD atas urusan jual beli rumah dekat Daegu. Lepas tu petang tu boss balik rumah Tuan Park sebab ada hal nak diuruskan.
Jimin : oh tu je ? //usap dagu//
Suzy : yep. tu je boss.
Jimin : okay. ni saya nak awak catat . sebagai PA saya. awak kena la tolong saya kan ?
Suzy : hah ? maksud boss ?
Jimin : yang pertama. Kalau Yeoja Chingu saya datang. Awak kene la tolong backup saya kalau saya dengan yeoja chingu yang lain. Yang kedua. Jangan sampai appa saya tahu ! yang ketiga. ni rahsia awak dengan saya je ! yang keempat. saya nak awak carikan yeoja untuk saya. Yang kelima..hm.. nanti saya bagitau balik. so ni je dulu yang saya perlu. awak boleh keluar.
YOU ARE READING
You're Mine [JIMIN]
FanfictionPark Jimin, seorang CEO yang mempunyai syarikat yang terbesar kt Seoul . Seorang yang kaya, manja dan byuntae. Park Eunhee seorang yang naif bekerja di sebuah cafe di Gangnam dan telah kehilangan Ibubapa. One day, park jimin datang ke cafe tempat...