Odun Sandıklarımız

32 1 0
                                    

Aslında odun sandığımız yada direk odun diye damga yapıştırdığımız adamlar pekte öyle sayılmaz.
Her zaman biz kadınlar olarak çok haklıyız çünkü kadınlar çok hassastır, kırılgandır, çabuk alınır vs. Ama bilinmeyen yada görmezden gelinen bir taraf var bu adamlar neden böyle ? Yalnız altını çizerek söylüyorum erkekler değil adamlar gerçekten adam olabilmiş olanlar.

Her kadın saçma sapan bir adamı sevmeden olgunlaşamaz hayatta. Muhakkak en güzel duygularını, en ayı adamlar öldürür mesela. Ama o odun dediğimiz adamlarında canını yakan en güzel duygularını öldüren bir kadın olmamış mıdır hayatında ? Bence kesinlikle olmuştur çünkü erkekler kendini dışarıya güçlü göstermek isterler, ağlayamazlar gider içerler yedikleri büyük bir darbe karşısında kendilerine savunma kalkanı oluştururlar ve biz kadınlar olarak buna kısaca odunluk deriz. Tabiki de kendi açımızdan olaylara bakmayı seviyoruz. Ama gerçekten adam diyebildiğimiz birisinin hayattan nasıl bir darbe alıpta böyle odunlaşmış olduğunu gerçekten bilemeyiz. Erkekler hassastır onlar 50 yaşınada gelse içlerinde muhakkak küçük şımarık bi çocuk saklarlar. Genelde annelerine çok düşkün olurlar ki gariptir ki bazen hayatlarının en büyük yarasını anne aşklarından alırlar. Erkekler için anne ilk aşık olduğu kadın, üzüldüğünde ağlayacağı bir omuz, dinlenmek istediğinde ilk duracağı durak, yanında olmasa dahi hep yanında olduğunu hissettiren ve büyüyüp bir kıza aşık olduğunda bile yine ilk koştuğu kadındır anne. Anneden bir darbe yemiş adamın veya acımasız hayatın annesini elinden almış olduğu bir adamın odun olmasına şaşmamak gerek. Bunların dışında tabi ki de gerçekten bilerek ve isteyerek odun olmayı seçmiş erkekler vardır, onları boşverin onlar zaten aşktan anlamazlar..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Adamı Odun Yapan Bir Kadın Mutlaka Vardır ! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin