Capitolul 3

4 4 1
                                    

De la ora aia de desen, am încercat sa comunic mai mult cu Hiron, insa baiatul era hotărât sa nu-și facă prieteni si sa fie un nesimțit total. Desi in exterior parea un baiat dur, stiam ca in interior era mult mai mult de atat. Desigur ca nu era lipsită tona de fete ce făceau tot posibilul sai atragă atenția, si normal ca era cel mai popular baiat din scoala, dar nu parea sai afecteze comportamentul. In mare parte tot un arogant, încrezut, misterios si dur rămânea.
  - Hei prietena, nu cumva ma așteptai? m-a trezit din gândurile mele profunde o voce foarte bine cunoscuta: Jake.
  - Ba da, vroiam să-ți spun ca mi-ai lipsit dupa ce ne-am tras-o ieri noapte. Ah stai... Nu ne-am tras-o. Niciodata nu am făcut-o si nici nu o vom face. i-am zis eu zâmbindu-i inocent. Stiam cât de tare il enerva faptul ca sa culcat cu toate fetele din scoala, pana si cu soră-mea, numai cu mine nu. Viata dulce viata.
  - Ha ha, sa stii ca nj trebuie sa fii nesimțita.
  - Si tu nu trebuie sa fii asa prost ca sa crezi ca vei reuși vreodată cu mine. Dar hei, totuși esti.
  Imi plăcea Atat de mult să-l scot din sărite! Parca nu as fi putut trai fără asta.
- Stii ce, deja m-am saturat de toate "jocurile" tale. Tu numai asta si faci:Iti bati joc de mine in continuu. Totuși, ar trebui sa ma respecți si tu un pic mai mult, stii doar că-s cel mai popular baiat din scoala, si pot face multe.
  La auzul acestor vorbe am ras batjocoritor apoi un pic mai mult, si mai mult, pana nu ma puteam opri. Iar el se holba la mine uimit si ciudat in același timp.
  - Aia a fost o Amenințare? am întrebam eu printre râsete. Unu- ca sa stii, nu mai esti tu cel mai popular baiat din scoala, ci Hiron. Doi- eu nu o sa am in viata mea respect pentru curve masculine, si trei- ce-mi poti face tu mie? Sa ma implora sa ma culc cu tine? am ras din nou batjocoritor. Sau sa minți de disperare ca m-am culcat cu tine. Cine te va crede? Nimeni. Oricum, nu-ți uita locul. Eu si cu soramea te-am facut popular, noi si te voi face ce erai tu candva. Un nimeni. 
  Eram uimita de propriile mele vorbe. Erau atat de dure si nu semănau de loc cu mine cea inocenta si drăguța cu toți. Si nici nu ma credeam populară. De fapt nici numi plăcea atenția, dar atunci, cand am privit mai bine in jur, toată lumea se holba la noi. Pana si Hiron cel nepăsător. Deodată a început să-mi fie teama. Ce aveau sa creadă ceilalți despre mine? Oare aveau sa zică ca sunt rea si nu vor mai vorbi cu mine? Nu stiam ce sa fac. In mod sigur nu era să-mi cer iertare in fata lui Jake pentru adevarul gol goliut. Aveam si eu stima de sine. Totuși, nici sa lasă asa lucrurile nu puteam. Am privit in jur in căutarea lui Violett, insa nu am Găsit-o. De ce cand aveam nevoie cea maj mare de ea, ea nj era.
  - Hiron serios?! am auzit din nou vocea aia enervanta ce ma facut sa vorbesc asa. Chiar era un baiat de treaba uneori, dat in marea parte a timpului pur si simplu ma omora.
   -El a venit abia 3 saptamâni in urma. Crezi ca el e mai popular ca mine?
  - O frate, nu inteleg de ce unora le pasa asa mult de cât de populari sunt! Contează cum esti tu pe dinăuntru!
- Nu mi-ai rapsuns. Chiar crezi ca Hiron e mai popular ca mine? de data asta întreba el putin mai rugător.
  - Nu, nu cred. Stiu. Evident fetele il vor mai mult decat pe tine, si Notele sale sunt mult mai bune ca ale tale. Si fata de tine, nu face tot posibilul sa primească atenție. O primește fără macar sa vrea. Inclusiv si pe a mea. Pe cand tu, esti de parte de a primi atenția mea in alt sens decat dezgust.
  La auzul acelor vorbe, am auzit o-uri si ah-uri din toate părțile. Mi-am amintit ca inca eram in centrul atenției si asta numi plăcea de loc.
  - Haide ma, plecați de aici. Nu mai aveți ce vedea. Copilul și-a dat seama ca e prost, acum puteți pleca.
  Doamne, de cand devenisem eu asa dura si rea? Chiar nu înțelegeam ce se întâmpla. Poate ca deja imi stăteau in gât toate "glumele" lui Jake, sau poate m-am saturat sa trăiesc in umbra surorii si ea sa ma apere mereu. Vroiam o schimbare. Si am început-o prim Jake.
   Toți au plecat, inclusiv si Jake care a vrut sa mai protesteze, dar și-a dat seama ca era o idee rea. Insa cineva totuși nu plecase, ci doar stătea si ma privea cu un zâmbet malefic, daca pot sa zic asa, pe fata.
  - Tu ce mai vrei Hiron?
  - Ți-am atras atenția ha?
  - Nu te flata. Am spus-o numai ca să-l îngrop mai tare decat era. astea fiind spuse, am plecat spre casa, insa Hiron mergea langa mine in linsite, inca având acel zâmbet pe fata.
   - Stiam eu ca fiara din tine sta ascunsa undeva, insa o sa iasă laiveala o data si o data.
  - Nici macar nu ma Cunoști. De-abia daca vorbești cu mine deci nu stii nimic despre mine sau "fiara" mea. 
  - Zău ca nu? Esti fata perfecta ce orice n-ai face, părinții tot te iubesc. Nu-ți ace atenția, insa totuși o ai din plin, mai ales de la băieți. Nu esti populară, insa sora ta e, iar asta iți da mai multă încredere in tine, desi te-ai saturat sa tot trăiești in umbra ei.
  Am rămas uimita preț de câteva clipe. De unde știa el toate astea. Era exact ce simțeam eu si ce credeam. Nici nu vorbisem decat in ziua aceea si in primele doua zile de scoala, iar el deja parca ma cunoștea de-o viata. Insa pentru mine era extrem de greu să-l descifrez. Era ca un puzzle încâlcit, iar eu uram puzzelurile. Nu stiam ce gândește, si chiar vroiam să-l aflu pe adevăratul Hiron.
   - Si de ce ai crede toate astea?
   - Te-am urmărit, si am tras concluzii. insa deîndată ce zice acele cuvinte roși si mi-am dat seama va nu vroia sa mi le spună.
  - Aha, exact cum faci acum? Ar trebui sa ma simt onorata domnule Trask?
- Acum sa stii ca nu te urmăresc. Doar merg si eu spre casa mea.
- Casa ta? Nina mia spus ca voi locuiti in cealaltă parte a orașului.
- Am locuit. Pana nu am decis acum o zi sa ne mutam mai aproape de scoala.
  Nu înțelegeam ce spune, insa apoi mi-am dat seama. Casa de langa noi era in vânzare, insa ieri nu mai văzusem plăcuta aia. Ei erau cumpărătorii. Dintr-o parte ma simțeam foarte bine ca era sa ma vad mai des cu Nina, insa apoi mi-am adus aminte ca are un frate total nesimțit si nepoliticos, care mai e si arogant. Iar asta ma facut sa strâmb din nas.
  - Esti asa drăguța cand strâmbi din nas. si din nou, dupa fata lui, mi-am dat seama ca gamdise cu voce tare.
  Pe mine perianale comentariul lui ma amuzat si uimit. Nu ma așteptam la asa ceva din partea lui.
   - Mulțumesc, cred. Deci, eu am ajuns asa ca acum poti da pleci in casa ta. stiam ca era chiar langa mine, insa o mica părticică din mine mai avea speranța ca nu era asa.
  - Ah dar nu-i nevoie sa merg mult. Am ajuns si eu.
  Siiii, părticică aia din mine sa dus.
- Da, ma rog, numai sa nu faci gălăgie noaptea.
- Nh pari surprinsă sau fericita.
- Ar trebui?
Zâmbi din nou și-mi zise:
- Ne mai vedem, Miranda.
Si cu asta am intrat ambii in casa. Eu am decis sa merg sa pictez, insa mai întâi sa ma schimb in ceva mai comod, asa ca am urcat la etaj, si ca sa vezi. Camera lui era fix in fata camerei mele. Daca făceai un pas putin mai mare, ajungeai in fereastra mea. Da... Asta da soarta....

Scuze ca postez asa rar, dar scoala asta si examenele... Deci spre ca va place capitolul si cartea. La media e Jake. Mersi mult ca inca imi citiți plictiseala🤗😁😁Succes

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hope is the only thing i haveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum