Píše se datum 13.7.2005....
Lidé stále celkem odolávají viru: TučVir...
Lidí stále přibívalo a už na tom bylo lidstvo lépe...
Ale je tu i ta černá stránka.....(=špatná..)
Někteří občané "cítili " že se něco děje... Něco velkého...
Bodejť by ne.. Takhle žít pořád jen všude klid a mír....
Tak to šlo až do teď... Vzhledem tomu že tento vir ničí Pozemštany už asi 3-4 roky tak tkz. (=takzvaně..) Podzemní Byty chátrají a ničí se... Tak museli vymyslet jak to půjde dál.... Asi o 5 měsíců později....Lidí bylo Asi už okolo 10 000 000... A navíc se už nevezli do Ubytovacích místností.
A tak to přišlo.... 3.1.2006 se poprvé po 5 letech vydali na Povrch Země...
Byl to slavný den ale zároveň velmi riskantní... Samozřejmě museli mít vybavení a dokonce i zbraně...
Konkrétně u sebe měli: Speciální obleky a Plinové Masky... Obleky byli nepropustné ve vodě a zároveň proti ohni... Dokonce vydrželi odolat i pád ze 50 metrů... V maskách Měli hodně kyslíku ( asi na 500 hodin). A byli neprůstřelné. A asi jedna z nejdůležitějších věcí byla speciální Zbraň která vypouští "Sodan Jedový" který udusí nepřítele asi za 2 sekundy....
Na Povrchu Země byl 9ti člený tím tkz. AfoZZull. Skládal se ze 7 můžu a 2 žen... Protože už dlouho nebyli na povrchu všichni měli vysílačky a radary...
Tak.. Myslím že na tuto už 6.část by to stačilo... Moc děkuji za podporu opravdu si toho vážím a chci vám poděkovat k 400 zhlédnutí na této Sérii... A zároveň vás chci poprosit aby jste zdíleli tyto díly ať dosáhneme k 1K(=1000) zhlédnutí...
Jste fakt úžasní moc si toho vážím... A čau... 😉😉Napsal: NesquikCZ
Napsáno: 23.3.2016 ( opravdu dlouho už nebyl další díl :/ ale bohužel sem neměl moc času ale teď budu psát minimálně 1-2 díly týdně... Ohodnoďte prosím vote a koment (Pls zdílejte)
Čaaaauuuu ✌🐱🐱
ČTEŠ
Tučnáčí Apokalipsa
Science FictionTučnáci se vydají do světa aby poznali svět... To se ale obrátí v hodně špatnou Světu hrozící Apokalipsu... |VĚDECKO-FANTASY|