Píše se datum 21.3.2004...
A "TučVir" fůrt ničil lidstvo čím dál tím více...
Ale i presto byli lidé kteří zdorovali Viru v takových "obytných centrech".
Těch to center bylo zhruba 20 po celém světě...
Do 1 se vleze zhruba 50 000 lidí ale 10 z nich jsou zaplněny jen polovičně
Takže na světě bylo zhruba 350 000 lidí a zachránili zhruba 5000 kusů rostlin a živočichů... Tyto centra jsou asi 15metrů pod zemí.
Takže zatím Apokalypsa nevyhubyla veškerý život na planetě.
Takhle život šel dál a uběhlo zhruba 30 let a na světě už bylo přes 2miliony lidí a 20 000 rostlin a živočichů.... Všechno šlo najednou jako po másle.... Ale najednou se po půl roku stálo něco nečekaného....
Do obytných center se dostal virus TučVir,nikdo neví jak... A kdo to mohl chytit a zanést až dovnitř,prej to někdo udělal schválně ale zvláštní je že lidi ven nepouštěli...
No a Apokalypsa se zase dala do pohybu....
A zničeho nic byl Vir zmutován!!?
A najednou na něj už nebyl žádný lék a ještě navíc se šířil hodně rychleji než předtím...
Uběhlo asi 6 měsíců a už bylo o 1,3milionu lidí míň.... A konečně se povedlo vir a mrtvé lidi vyprostit z center a život šel zase dál... Ale mnohem drsnější a chaotický... Také rostlin a zvířat bylo méně protože se virem začal ničit vzduch a to zabilo stovky živočichů....A zamyslete se nad životem těchto lidí.... Jak drsný to život musí být...
Myslím že pro tento díl by to stačilo...
A jak vidíte pomalu se naše série příběhu "Tučňáčí Apokalypsa" chílí ke konci....
A jak to celé dopadne!?? To se dozvíte v dalším díle..Napsáno:13.2.2016
Napsal: NesquikCZ
Thanks for reading! 😜 budu rád za koment, a votes!! Ahooj
ČTEŠ
Tučnáčí Apokalipsa
Ciencia FicciónTučnáci se vydají do světa aby poznali svět... To se ale obrátí v hodně špatnou Světu hrozící Apokalipsu... |VĚDECKO-FANTASY|