Píše se datum 5.2.2007...
Lidé byli řekněme v pohodě...
Tým skušených lidí vyšel dne 11.2.2007 znovu na povrch země.
Z prvu se nic nedělo ale asi po 1,5 hodině... V křoví se něco začalo něco hemžit a ozývaly se divné zvuky, a bohužel po jednom z mužů z týmu najednou vyskočil z křoví nakažený a zmutovaný tučňák.!!?
Měl zářivě červené oči a velké 30cm dlouhé drápy.
Tučňák vyskočil a přistál přímo na obličej...
Ale naštěstí měl muž železnou helmu.
A žena za ním vytáhla plynovou zbraň a omráčila tučňáka. Sám muž byl v šoku a poděkoval ženě.
Tým se pak společně domluvil že po této příhodě se vrátí zpátky na Speciální Základnu vědců a vojáků.
Nakonec ještě vzali inekční stříkačkou krev zmutovaného tučňáka.
A ještě několik (cca 5-6) týdnů krev a DNA tučňáka skoumali.9.5.2007....
Došli vědci konečně k výsledku...
Tučňák byl infikovaný zářím neznámou nemocí, morem který podle důkazů zabije člověka velice rychle... Šíří se krví,vzduchem,vodou.
A poznatky nákazy : vysoké horečky zčervenání pleti ,velké modřiny a silné bolesti.
Takže dne 12.5.2007 začala "obrovská"
kontrola vědšiny lidí ve všech centrech na světě.. ( samozřejmě bohužel někteří lidé schválně tajně nechodili na kontroly)
Byly to důležité a přísné kontroly kde měl každý doktor rukavice speciál. oblek a speciál. Helmu a + byli naočkovaní speciální látkou.Takže... :DDD
Pro tento díl tedy 8. Už je to asi vše..
Toto byl takový info. Díl ale docela napínavý :)
Napsal : NesquikCZ
Napsáno : 13.4.2016 ( sorry moc... Je tu dvoudenní spoždění :/ )
Dík za přečtení- zdílejte a votujte
A čauuu :D
ČTEŠ
Tučnáčí Apokalipsa
Science FictionTučnáci se vydají do světa aby poznali svět... To se ale obrátí v hodně špatnou Světu hrozící Apokalipsu... |VĚDECKO-FANTASY|