rozdział 2 wyjazd na wakacje

27 5 0
                                    

amber poszła po justina by sie przywitał kelsy ale justin nie miał ochoty postanowił skorzystac z chwili bycia sam na sam spakował swoje zeczy i wyszedł do garazu przez ogród z styłu i postawił walizki przy wejsciu poszedł do po swój , Amber poszła do pokoju justina ale w nim go nie było wyszała na zewnotrz tez go nie było zobaczyła ze przed domem stoi samochód justina ? podeszła i zapytała justin a ty gdzie sie wybierasz po co ci te walizki.justin spojrzał na nia z zdzinwieniem i powiedział po to ze jade na wakakcje bez ciebie w końcu sam amber do justina ale gdzie ty jedziesz na ile justin nie wiem nie iterrsuj sie mną już ? amber jak to justin powiedział chce rozwodu w tym czasie i miesiącu amber do justina jak to rozwodu normalnie nie chce już być z tobą justin odechał i pojechał do które kupił w tajemicy przed amber ..amber poszła do swoje potem poszła po swój i pojechała za justinem ale nie wiedziała z=gdzie pojechał wiec popytała ludzi i sie dowiedziała pojechała pod mieszkanie kolegi justina wiedziała ze go tam zatanie wiec poszła do . wiec amber nie wychodziła z samchodu postała chwile i odjechała . w tym samym czasie w domu kolegi justina miała odbyc sie impreaza z okazji jego 22 urodzin wiec justin pojechał dla niego jako niepodziake .justin wychodzac z domu nie wzioł telelfonu amber korzystajac z okazji gdy jeszcze była pod domem kolegi justina weszła i zapukła ale on jej nie otwierał justin poprosił o to swojego kolege 20 minut pózniej justin wróćł juz zakupu tortu poszedł do kuchni rozpakować tort i i do kuchni przyszedł justin co ty tu robisz jak to co to ty ie wiesz ze sa dziisja twoje urodziny jessi oj zapomiałem a justin to ja dla ciebie zamówi,łem tort zaraz przyjda znajomi idz sie doprowadz do pozadku nie masz na co czekac zaraz przyjda a ty jak sie pokazesz w takim stanie idz sie wykomp a ja im powiem ze zaraz przyjdziesz oki justin jak chcesz ide na góre do .40 minut pózniej zaczeli przychodzic pierwsi goscie .najpierwsz przyszli potem przyszli znajomi justina potem przyszła samsiadka justina i amber i prszyszli somsiedzi jessiego i zaczeła sie impreza trawała około 3 godzin ale justin juz pod koniec miał ochotę wrócic do domu po dłógim dniu po za domem był zmeczony .poszedł na góre i pozegnał sie z kolego potem opusił jego mieszkanie i odechał do swojego domu tam czekała na niego amber justin wszedł do domu z ciekawa mina amber zapytała gdzie byłes a justin na to nie twoja sprawa i poszedł do pokoju rozpakowac zeczy zamknoł sie i poszedł spac była godzina 23 wiec nastepengo dnia rano justin jeszcze spał amber wstała około 8 35 a justin jeszcze spał amber próbowała go obudzic ale miał zamkniete dzrzwi więc amber odpusiła zeszła na dół i zrobiła sobie sniadanie natomiast justin jak posłyszał głos i kroki amber udawał że jeszcze śpi a tak naprawdę nie spał myślał jak wyjść żeby go amber nie zobaczyła .
15 minut pózniej justin wyszedł z pokoju i poszedł umijając amber do ogrodu przywietrzyc sie to był poniedziałek godzina 9 00 a justin miał w srode spotkanie o któym amber nie wiedziała i miała sie tego nigdy nie dowiedziec ale jak justin wydzeł do sklepu na kilka minut amber korzystając z okazji zaczeła przeszukiwac żeczy justina i znalazła kaledarz w ten sposób juz wiedziała gdzie była i co robił wczoraj w dzień i dziisja w nocy amber przez tę sytułacje ze justin ja unika czuła sie zaniedbana opuszczona i nie kochajaca wiedziała że musi cos zrobic by justin dał jej kolejna szanse na nowe normalne wpsółne zycie ich i ich dzici w tym ze justin nie miała zamiarau się zajmować tymi dzieic bo jeszcze nie miała ochoty na to i nie był przygotowany 20 minut pózniej justin wrócił ze sklepu i zrobił sobie sniadanie osobno by nie byc blisko amber poczekał aż ona sie czymś zajmnie i dopiero poszedł do kuchni
potem justin poszedł na dwór do altany która była za ogrodem potem justin usiadł w niej na spokojnie i mógł na spokojnie zjesc swoje sniadanie potem poszedł do swojego pokoju przebrał sie i poszedł na spacer a potem usiał d=sobie na ławce i siedział chwile i rozmyślał i postawnowił ze zarząda rozwodu od amber za nim powiedział amber o rozwodzie poszedł do wszystko załatwic

Justin Bieber Bad Day LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz