Başlangıç

148 16 5
                                    

Sabahın, gün ışığının yüzüme çarpmasıyla uyandım. Hey, bu çok sinir bozucuydu. Uykunun en güzel saatinde uyanmak, cidden de adamı deli eder. Güneş ışınlarının odamı aydınlatmasıyla uykum kaçtı. Ama bu, o sıcak ve rahat yatağımdan kalkmam gerektiği anlamına gelmez. Zaten böyle bir şey aklımın ucundan bile geçmedi. Yatağımda uzanmış, sağa sola dönüp geçmişimde yaşananları düşünürken saatin kaç olduğunu merak ettim. Dirseklerimden destek alarak ileriye doğruldum. Saate baktım. Saat daha 07.25ti. Bu saatte uyanılırmı? İşte bu cidden sinirimi bozdu.
Gözümü kapatıp uyumaya çalışırken ayak sesleri duydum. Gözümü açıp Dirseklerimden destek alarak ileri doğru doğruldum. İçeri kim girecek diye merakla kapıya baktım. Bir süre sonra ses kesilince, tekraradan yatağıma doğrulup uyku pozisyonuna geçtim. Aradan bir dakika sonra sesleri tekrar duydum. Fakat hiç umursamadan uyumaya çalıştım.
Kapım hafifçe tıklatıp kapıyı açtı. Gözlerimi hiç açmamıştım kapının gıcıdırmasıyla içeri girdiğini anlamıştım. Beni uyandırmamak için ağır adımlarla yatağıma doğru ilerlediğini anlamıştım. İçeri girdiğinde kim olduğunu anlamıştım. Odama girdiğinde onun o eşsiz kokusu odamı sardı. Bu koku çok tanıdık. Bu annemdi. Yatağıma doğru yürümeye devam ediyordu. Başımda dikildi. Bana doğru eğildi. Yorganımı tutup omuzlarıma kadar çekti. Her hareketinde kokusu burnuma doluyordu. Onun kokusuna bayılıyorum. Kendine has ve eşsiz. Onun boynuna sarılıp kokusunu içime çekmek istiyorum. Ama kendimden hiç taviz vermeden uyku numarasına devam ettim. Ben annemin odadan çıktığını anlamadan uyku beni kollarının arasına aldı.

Beyaza Karışan SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin