7.rész

93 11 11
                                    

Az úton nagyon jól szórakoztunk. Egész végig röhögtünk meg beszélgettünk. Mi a lányokkal hátul ültünk négyen és még pluszba odaült mellénk V és Jungkook.

YoungMi és SeungYoung beszélgetett , V és Jungkook telefonjukat nyomkodták ( kockultak :D) , J-Hope , Suga, Jin, Rap Monster zenét hallgattak , Jimin elaludt , MinKi meg én pedig képeket néztünk .

Az út elég hosszú volt mert ugye éppen japánba tartottunk.

Amikor végre odaértünk mindenki nagyon el volt fáradva és ezért senkinek nem volt kedve már semmit csinálni , így csak mondtuk a sofőrnek hogy vigyen minket a házhoz ahol megszállunk. Felhívtuk a szüleinket akikkek elég sokat beszéltünk , és utána bementünk a házba .

A ház nagyon gyönyörű volt.
A lànyokkal lefoglaltuk a legnagyobb szobát, azzal az indokkal hogy mi lányok vagyunk nekünk több hely kell.

A szobában 4 ágy volt amit a lányokkal összetoltunk, így lett belőle egy nagy franciaágy.

A nap további részében nem csináltunk semmit, csak pihentünk.

Este lementünk a nagy nappaliba és beszélgettünk de nem sokáig mert a nagy rész elaludt, így hamar csend lett a házban.

Reggel arra ébredtem hogy V és Jungkook egy máson (?), SeungYoung a lábamon MinKi pedig rajta feküdt. YoungMi a kanapén aludt, mellette a földön pedig Jimin. Nos igen mi így aludtunk el a nappaliban, a többiek pedig a helyükön aludtak.

Mire mindenki felkelt, Jin már finom reggelivel vàrt minket.

Reggeli után mindenki elkészült és együtt elmentünk egy kicsit a városba körülnèzni.

Mi a lányokkal minden boltba bementünk , mert hát nem is mi lennénk.

Már egy pár boltban jártunk amikor megláttunk egy baba boltot. Mindannyian el kezdtünk szaladni és bementünk a baba boltba. Nos igen , 4 tini lány és 7 híres fiú beront egy baba boltba. Szerintem tök normális.

Na, hogy áll? - kérdezte V miközben egy macifüles sapkát vett fel
Így is cuki vagy - válaszoltam neki
Ne itt romantikázzatok már - mondta J-Hope és leütött egy gumi kalapáccsal
Ez nem romantika, csupán csak igazat mondtam - válaszoltam neki és utána szaladtam mert ő közben elszaladt

A baba bolt után , egy pizzázòba mentünk , ahhonnan kitiltottak mert el kezdtünk kaja csatázni .

Amikor hazaértünk leültünk a nappaliba és tévéztünk. Már nagyban néztük a filmet amikor megcsörrent a telefonom . ( mindenki szidta a ..... hogy nekem most csörög a telefonom).

Amikor megnéztem hogy ki az ,  elájultam....

Sziasztok! Nagyon sajnálom hogy sokáig nem volt rész , de se időm se kedvem nem volt írni. Most névnapom van így megjött a kedvem és írtam egy rövidke kis részt. Ígérem a következő részt hamarabb hozom, és az már sokkal hosszabb lesz ! :)

Örök BarátságWhere stories live. Discover now