Amikor megnéztem hogy ki az , elájultam....
Egy fiú barátom volt , akit már 4 éve nem láttam . Nagyon megörültem hogy felhívott . Elég sokáig beszélgettünk telefonon, és a többiek már ki voltak akadva hogy mennyit telefonáltam.
Ki volt az ? - kérdezte SeungYoung kíváncsian
Csak egy régi barátom akit már egy ideje nem láttam - mondtam
Fiú vagy lány? - kérdezte V
Fiú, de hagyjatok már a kérdéseitekkel - válaszoltamMég egy kicsit hülyéskedtünk a nappaliban, és utána mindenki ment aludni , elvégre holnap lesz a koncert.
Reggel nagyon korán keltünk, mert még el kellett menni mindent elintézni a koncerttel kapcsolatban hogy minden tökéletes legyen . Fel kellett próbálni a fellépő ruhánkat, mert ugye az utolsó számot együtt fogjuk énekelni a fiúkkal .
Még gyorsan elpróbáltuk a dalt + a koreográfiát és hazamentünk még egy kicsit pihenni.
A koncert 6 órakor kezdődik és még csak 3 óra van , úgy hogy még van időnk .
4 óra körül el kezdtünk készülődni otthon , és 5-kor elindultunk a koncert helyszínére . Ott felöltöztünk , meg csinálták a hajunkat , sminkünket és már készen is voltunk .A fiúk az utolsó daluknál tartottak úgyhogy elkezdtünk izgulni hogy mindjárt mi jövünk .
A fiúk mondták a közönségnek hogy az utolsó dalt egy nemsokára debütáló lánycsapattal fogják elénekelni , és akkor kimentünk mi is a színpadra. Az az érzés felbecsülhetetlen volt hogy annyi ember szurkolt és támogatott minket.
Nagyon jól sikerült a közös dalunk , és nagyon jól éreztük magunkat . Túl voltunk az első fellépésünkön.
*1 évvel később*
Miután a Bangtan Boys-al turnéztunk elég híresek lettünk . A turné után meg volt a debütálásunk is , és a nevünk pedig Golden Girls lett.
A fiúkkal még mindig nagyon sok időt töltünk együtt, és még mindig szoktunk együtt fellépni.
Nagyon sok rajongónk lett aminek nagyon örülünk.Végre valóra vált az álmunk , mi is idolok lettünk ^_^
Vége!
Hát ennek a könyvnek vége lett mert már nem igazán tudtam mit írni .
Nagyon szépen köszönöm nektek hogy elolvastátok , vote-oltatok és kommenteltetek . Nagyon jól esett hogy ennyien olvastátok a könyvemet. Köszönöm ^-^