6.rész

120 14 3
                                    

Ismeretlen szám: Szia,ugye nem rosszalkodtál miután eljöttem? 👿
Én: Á, dehogy is. Én.. Soha 😃
Ismeretlen szám: Tudod hogy ki vagyok?
Én : Igen
Ismeretlen szám: És honnan tudod?
Én: 1. Csak te voltál itt nálam 2. Csak te tudsz ilyeneket kérdezni, szóval nem volt nehéz rájönni hogy ki vagy😄

Nagyon sokáig beszélgettünk és utána könnyű volt elaludni.
Reggel elég későn keltem, de érthető volt.
Lementem reggelizni és utána neki láttam bepakolni a bőröndömet ugyan is holnap indulunk a turnéra.

Bepakoltam minden szükséges dolgot. Annyi ruhát pakoltam 2 hétre hogy elég lenne 2 hónapra. Na de hát jobb félni mint megijedni.

Szinte az egész napom azzal telt el hogy a bőröndömet pakoltam.
Este áthívtam a lányokat hogy tartsunk egy pizsi partyt a turné előtt.

A lányok meg is érkeztek kb. egy fél óra múlva, amikor valaki csengetett.
Lementem pizsamában és amikor kinyitottam az ajtót a BTS volt ott.
Szia, csak jöttünk megbeszélni a turné részleteit - mondta Rap Monster
Rendben, gyertek beljebb -mondtam és betessékeltem őket az ajtón

A lányok meghallották a fiúk hangját, így le jöttek és helyet foglaltak ők is a nappaliban.

Miután a fiúk elmondták a részleteket, felvonultunk a fiúkkal együtt a szobámba. Sokat beszélgettünk és sok mindent meg tudtunk egymásról.
Mindenki megtalálta a társát akivel el volt.

MinKi , Sugával és RapMonsterrel hülyéskedett. YoungMi, Jiminnel és Jinnel beszélgetett. SeungYoung Jungkookkal 'romantikázott', tök cukik voltak ☺. Én pedig V-n és J-Hope-on röhögtem ahogy folyton összevesztek valamin.

Gondoltam hozok fel egy kis rágcsát, felálltam és amilyen szerencsétlen vagyok megbotlottam a szőnyegben és ráestem MinKi-re. Hogy ne tűnjön fel hogy ilyen szerencsétlen vagyok, azt kiabáltam hogy 'kicsi a rakás' , így mindenki ránk ugrott. Szegény MinKi legalul nyavajgott hogy száljunk le róla, de senki nem mozdult. Sorry MinKi 😉.

Miután mindenkit nyomott valakinek a valamije, leszálltunk egymásról és csak röhögtünk hogy milyen hülyék vagyunk.
Miután egy csomót röhögtünk, eszembe jutott hogy karaokezhatnánk. Mindenkinek tetszett az ötlet így elővettem a mikrofonokat és elkezdtünk énekelni. Mi a lányokkal elődtunk a fiúknak egy dalt és a fiúk csak a fejüket fogták mert valami borzalmas volt, de mi nagyon élveztük (a fiúk kevésbé ).

Miután előadtuk a csodaszép dalunkat, azután a fiúk adták elő az egyik számukat ami a Dope volt. Nagyon élveztük és még táncoltak is hozzá ami elég nehéz volt mert elég kevés volt a hely a szobámban.

Miután elénekelték még egy picit hülyéskedtünk aztán elköszöntünk a fiúktól.
Én kikísértem a fiúkat, a lányok addig elővették hálózsákjukat.
A fiúk kimentek az ajtón csak V maradt még bent a házban
-Te nem jössz? -kérdezték a fiúk V-től
De mindjárt megyek, menjetek előre - válaszolt V
A fiúk elindultak .
Holnap találkozunk- ölelt meg és egy puszit nyomott az arcomra.
Oké - mondtam neki
Miután V is elment, felmentem a lányokhoz, de rejtélyes módon a lányok már aludtak.
Beállítottam az ébresztőt és én is lefeküdtem.

Ma nagyon mozgalmas napunk volt, de holnap még mozgalmasabb lesz.

Reggel szólt az ébresztő és szerencsére mindenki felébredt. Felöltöztünk, elkészültünk és levittük a bőröndöket a nappaliba. Elköszöntem anyától, fogtuk a cuccokat és kivittük a buszba ami értünk jött.

Miután bepakoltuk a cuccokat elindultunk..

Ez lett volna a 6.rész. Remélem tetszik. :)
Ha tetszik akkor Vote ;)

Örök BarátságTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang