Mezuniyet Töreni

161 38 23
                                    

Haftalar haftaları kovalamış nihayet mezuniyet günü gelmişti. Açelya sabah uyanır uyanmaz hazırlıklara başladı. Çok mutluydu yeni bir hayat ve uzun bir yolculuk onu bekliyordu. Sarı saçlarına çok güzel bir şekil verdikten sonra makyajını yapmaya başladı oldukça güzeldi zaten makyajı yapınca güzelliği daha da bir belirginlesti. Aldığı kıyafetide giyince dört dörtlük oldu. Evet işte şimdi tamamdı. Kapı zili çalınca koşup kapıyı açti ve beklediği kişi geldi gelen Elifti. "Oooo Elif hanım bu ne şıklık" dedi .Elifte "bana diyene bak kizim nazar olacaksın maşallah diyeyim bu ne güzellik kıskandim doğrusu" diye karşılık verdi ve içeri geçti. Elif salonda beklerken Açelya son hazırlıklarını da tamamlayıp geldi ve ikisi de muhteşem bir şekilde törenin yapılacağı adrese doğru yola koyuldular. Yolda bi iki önemsiz şeyden konuştular yaklaşık yarım saat sonra da ulaştılar gidecekleri yere.

İçeriye girerlerken gözler Acelyaya yöneldi adeta bir ışık gibi parlıyordu Açelya o da bunun farkındaydı.Elif de  en az Açelya kadar güzel bir kizdi. Herkes çok şıktı ve tabiki heyecanlı. Eğlenceli müzikler derin konular danslar herşey çok guzeldi. Aradan iki saat kadar bir zaman geçince diplomalar dağıtılmaya başlandı. Açelya adını duyunca çok heyecanlandi  gidip diplomasını aldı. O zamana kadar her şey yolundaydı ama diplomayi eline alınca hüngür hüngür ağlamaya basladi. Geçmişin en büyük darbelerinden biridir hatırlamak ve galiba bu sefer geçmiş çok acımasız davranmisti Acelyaya.

NOT: arkadaşlar kusura bakmayın biraz kısa oldu ama obur bölümlerde telafi edecegim

GEÇMİŞİN AHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin