HAYAT VURGUNU

93 18 21
                                    

Yine bir kış günü ve saat acıya ölüm kala:


Açelya hazırlanmış Yağmuru alıp okula gitmek için Yağmurlara doğru yola koyulmuştu.Bu soğuk gunler i severdi Açelya birçok insan nefret ederdi ama o severdi.Başka ülkelerde insanların intihar etmesine neden olan bu kış günleri güneşin sıcaklığının eksikliği insanlarin canına mal oluyorken Açelya bu soğuk kapalı kasvet dolu günleri güzel bir şekilde karşılıyor.Havanın kararmasindan adeta haz alıyordu.Yağmurların evinin önüne gelince zile bastı bir sure bekledi kapı açılmadı bir sure daha bekledi ama tık yok.Hemen telefonunu acti ve Yagmuru aradi ama ulasamadi.Karşı komşularının kapısını tiklatti yaşlı bir teyze zar zor kapıya yetişmiş nefes nefese kalmış bir şekilde sen de kimsin diye sormuştu.

Açelya teyzecigim ben Yağmurun arkadasiyim Yağmurlar bir yere mi gittiler diye sordu. Yaşlı teyze kızım bende tam olarak bilmiyorum ama hastaneye gittiklerini duydum istersen Yağmurun annesine ulaşabilirim dedi. Yağmur tabi buna çok sevinirim dedikten sonra yaşlı teyze içeriye gitti o sırada Acelyanin aklına çok kötü şeyler gelmişti.Yaşlı teyzenin gelmesini bekledi ancak teyze bir türlü gelmedi sabırsızlanan Açelya ayakkabılarını çıkarıp eve girdi yaşlı teyzenin eski küf kokan bir kanepenin usütünde oturmus vaziyette ağlarken buldu.Kadincagiza bir bardak su getirmek için mutfağı aramaya başladı ve mutfaktan aldığı bir bardak suyla içeriye girip kadına uzattı yaşlı teyze bir yudum aldı sudan ve hemen yanındaki komodine bıraktı bardağı .Açelya daha da sabırsızlanıyorum ve hemen sordu ne oldu aradiniz mi nerdeymisler?


Teyze üzgün bir şekilde Yağmurun dün gece hastaneye kaldirildigini ve durumunun giderek kötüleştiğini soyledi. Açelya hickiriklara boğulmuş bir şekilde ağlamaya başladı ve kısa sure sonrada yere yigildi. Yaşlı kadın bir yandan Acelyayi teselli etmeye çalışıyor bir yandan da Yağmurun durumuna çok uzuluyordu.


Açelya teyzeden öğrendiği hastane adresini aramaya başladı bir taksiye bindiği gibi şoföre adresi söyledi şoför her ne kadar hızlı gitsede Açelya adama kızıyor ve daha çabuk gitmesi gerektiğini soyluyordu. Nihayet yetişmişti Yağmurun kaldığı yeri öğrendi ve hemen oraya doğru yola koyuldu. Yağmurun annesi babası ve küçük kız kardeşini yoğun bakımın önünde çok üzgün bir şekilde oturduklarını gordu. Yağmurun anne ve babası Acelyayi tanıyordu Açelya Yağmurun annesi Merve hanima sarıldı ve çok üzüldüğünü belirterek hiçbir gelişmenin olup olmadığını sordu Merve hanım gözü yaşlı bir şekilde Hayır diyebilmisti. Açelya bir kaç saat boyunca Yağmurla ilk tanışmalarıni onu çok sevmesini onunla herşeyi paylasabilmesini onunla ilgili anılarını dusundu.

Bu acı veriyordu ona ama nede çok şey yaşamışlardı onunla bir defasında Yağmurun kurtarması gereken bir sinavi vardı Açelya Yağmurun bu dersten ne kadar nefret ettiğini biliyor ve bu derse hiç ilgisinin olmadığını bu dersi yapamadığını bildiği için sınav günü sınav sorularını çalmış hiç kimseye söylememişti onları cevapları cevaplarını Yağmura vermişti Yağmurda cevapları ezberlemiştir ve ilk defa bu dersten dolu bir kağıt vermişti hocaya. Tabi hocanın dikkatini de çekmişti bu durum sınavların sonuçlarını sınifta okurken Yağmura aferin kızım demek ki insan çalışınca yapabiliyormus dedi ve 100 aldığını söyledi.Yağmur buna uzulse mi sevinse mi bilemiyorum dersten gecebilmisti ve bunu Açelya sayesinde yapmıştı.



Saatler birbirini kovalarken Açelya bunları dusunup durmustu. Ne güzel bir arkadaşlıkları vardı onların. Bir anda bi ses duyuldu bi sinyal sesi gibi birşey ve birçok doktor ve hemşire içeriye kosustular hickimse bir şey soylemiyor du Açelya çok merak etmişti acaba içeride neler oluyordu.Beş altı dakika ona yüzyıl gibi gecsede bir doktor içeriden çıkarak Yağmurun ailesine yaklaştı onlarda telaşla kızlarına neler olduğunu sorarken doktor elinden gelen herşeyi yaptıklarını ancak Yağmuru kurtaramadiklarini söylemişti Yağmurun ailesi acılar içinde feryat ederken Açelya için sanki zaman durmustu. Bir anda en sevdiği arkadaşı dostu herşeyi paylaştığı Yağmurun kaybetmişti

Acılar acıları kovalamış hayat o meşhur vurgunlarindan birini daha sergilemişti ama bu acimasizcaydi ama bu sinsiceydi ama bu onun dostunu elinden almıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEÇMİŞİN AHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin