De deurbel gaat. Ik loop naar beneden en doe de deur open. "Hi babe! Damn you look hot!'' zegt James terwijl hij me scant met zijn ogen. ''thanks'' zeg ik en hij geeft me een kus op mijn wang. Ik trek de deur achter me dicht en hij slaat een arm om me heen en samen lopen we naar zijn auto. Uit de auto komt harde muziek. Hij doet de autodeur voor mij open en ik kijk nog snel naar het slaapkamerraam van Beau. Ik zie haar staan en ik glimlach. Dan stap ik in en James gooit de deur dicht. Eenmaal in de auto doet hij snel de radio zachter. Hij kijkt me aan en ik glimlach.
Aangekomen op het feest doet hij mijn autodeur weer open. Hij zegt dat hij me wat wil laten zien. Hij loopt naar de achterbak van de auto en ik loop achter hem aan. Hij doet de klep open en ik zie een tas liggen. ''Wat zit er in die tas?'' vraag ik. Hij kijkt om zich heen en maakt dan de tas open. Ik zie verschillende pakjes. Een paar pakjes met coke, een paar met wiet en heel veel verschillende pillen in allerlei kleuren. ''Oh wow...'' zeg ik verbaast. Dat is veel geld waard. Hij lacht. "Als je me helpt met het verkopen, mag je uitkiezen wat je wilt''. Ik haal mijn schouders op ''why not'' zeg ik lachend. Ik pak wat drugs en stop het in mijn bh. James kijkt me lachend aan. "Ja ik moet toch wat" zeg ik en prop er zo veel mogelijk in. Ik hoor Beau aan komen en zeg tegen James dat hij de achterklep dicht moet doen, omdat Beau snel iets verraad. "Hi!'' roept Beau bijna té enthousiast. Zo is Beau, altijd té vrolijk. Ze vind alles leuk, zolang het maar kinderachtig is. Zo ziet zij het niet, maar ik wel. We zijn al vriendinnen vanaf de basisschool en ze kan niet accepteren dat ik eigenlijk liever met mensen zoals James om wil gaan. "Hi, heb je iemand gevonden?''. ''Nee..." zegt ze, ''maar dat maakt niet uit, ik vermaak me wel...''.
James en ik lopen naar binnen. We zien de rest van onze vrienden staan en lopen naar ze toe. Met een hoop geschreeuw en gelach zeggen we elkaar gedag. James brabbelt wat tegen Nick en iedereen begint nog harder te schreeuwen. Nick loopt naar me toe en knijpt in mijn tieten. Dan besef ik dat ze het over de drugs hadden.
Ik loop rond en kijk of ik mensen zie die op junkies lijken. Ik zie twee meisjes en een jongen in een hoekje staan. Ze lijken een jaar of vijftien. Ik loop naar ze toe en pak een zakje coke uit mijn bh. Ze kijken met glinsterende ogen naar het zakje en de jongen pakt geld uit zijn zak. Veel te veel geld natuurlijk maar ik zeg niks. Ik knik, pak het geld, geef hem de coke en loop weg. ''Kinderen'' zeg ik lachend.
De avond is een succes. Ik heb nog nooit zo veel geld verdient op een feest. Ik loop naar James en laat hem het geld zien. Hij lacht en geeft me een kus. "Damn girl! Je bent nog beter dan ik!''
James en ik lopen even naar buiten om wat frisse lucht te krijgen. Opeens komt er een groep jongens naar ons toe. "HOE DURVEN JULLIE! WIJ VERKOPEN OP DIT FEEST!'' schreeuwt de voorste jongen. Hij is duidelijk ouder dan ons. Hij loopt naar James toe en slaat hem neer. James staat op en slaat terug. De andere jongen komt naar mij toe. Voordat ik iets kan doen slaat hij ook mij. Ik van op de grond en ik merk dat ik een bloedneus heb. Hij schopt me.Na een tijdje sta ik op en sla hem terug. Dat had ik beter niet kunnen doen, want nu slaat hij nog een keer. James heeft de ene jongen bewusteloos geslagen en begint nu ook de jongen die mij sloeg te slaan. "Ren! Ik handel dit wel af. Ga naar de auto en wacht daar op mij!" roept James. Ik ren zo hard als ik kan naar de auto. Ik zie dat James ook de andere jongen neer slaat en hij rent naar de auto. ''Zo, die eikels hebben we even mooi te pakken" zegt hij lachend. Als hij ziet dat ik een bloedneus en een blauw ook heb, schrikt hij. ''Damn, wat hebben ze met je gedaan? ik wist niet dat het zó erg was...". Hij gaat met zijn hand langs mijn gezicht. "Het gaat wel, ik ben het gewend''. ''Hoe bedoel je 'aan gewend'?''. Voordat ik antwoord kon geven begonnen de jongens weer te schreeuwen. James loopt snel naar zijn kant van de auto en stapte in. Ik doe hetzelfde en James rijd weg.
Toen we bij mijn huis aan kwamen gaf hij mij een kus. ''Sorry..." zegt hij. ''Het geeft niet'' zeg ik glimlachend. Ik pakte mijn sleutel uit het dashboard kasje. ''Love you..." zegt hij. ''Love you too..." zeg ik zacht en ik stap de auto uit. Ik loop naar de deur en steek de sleutel in het slot. Ik loop zo zachtjes mogelijk naar boven in de hoop dat mijn moeder me niet hoort. ''Effy, ben jij dat?''. Shit, denk ik. Voordat ik verder naar boven kan lopen komt mijn moeder al aangelopen. Ik probeer mijn hoofd te verstoppen. ''Effy...wat is er gebeurd?...''.
JE LEEST
Friends
FanfictionEffy en Beau zijn al beste vriendinnen vanaf de middelbare school. Beau vind alles leuk, zolang het maar kinderachtig is. Zo ziet zij het niet, maar Effy wel. Effy is klaar met het kinderachtige gedoe van Beau. Daarom zoekt ze nieuwe vrienden. Ze on...