DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

13 4 7
                                    

Arkadaşlar biliyorum,bölüm çok geçikti.İnternetim kalmadı.Artık internet buldukça yayınlamaya çalışıcam.Geciken bölümler,yanlış yazdığım kelimeler için kusura bakmayın.
İyi Okumalar...

Sınıfa ilk girdiğimde gördüğüm ilgi hoşuma gitmişti aslında.Sümmeyya ve Berivan 'dan sonra bir sürü arkadaşım olmuştu artık.Aslıhan diye bir kızla tanışmıştım.Kıvırcık saçlı,kara,tatlı bir kızdı.Herkes gibi sevmiştim onu da.Artık ben ve Aslıhan ,Sümeyya'ylan da Berivan aynı sırada oturuyordu.Bu kadar değil,daha bir çok kişiyle tanışmıştım.Erkek arkadaşlarımda olmuştu.Efe,Berkay,Ali,Furkan.Daha birçok kişi.Ali,Berkay ve Efe ' ylen kardeş gibi olmuştuk şimdiden.Tabi Furkan' ı da unutmamak lazım.O da benim arkadaşım olmuştu.Fakat bu çocukta ki arkadaşlığım öbürleri gibi değildi.Neydi onlardan farkı,hic bir fikrim yoktu.Neyse.Yeni sınıfımda ikinci haftamdı.Yine normal ,sıradan bir gün demek isterdim ama o gün değişik şeyler olmuşdu. Efe,beni ve Berivan ' yanına çağırdı.Gittik.Ve bize sınıftan bir kızdan hoşlandığını söyledi.Kim olduğunu çok merak ettim.Daha doğrusu ettik.Kim olduğunu sorduğumuzda aldığımız cevap bizi şoka sokmuştu.Efe benim en yakın arkadaşımdan,yani Sümeyya 'dan hoşlanıyordu.Çok şaşırmıştık.Hatta hoşlanmayı geçtim galiba Efe ,arkadaşımı seviyordu.Benden ve Berivan' dan ona Sümeyya' yı ayarlamamızı istedi.İlk başta kabul etmedik.Sonra yalvarınca gerçekten onu çok sevdiğini anladık.Ve kabul ettik.Sümeyya' nın yanına gittiğimizde meraklı gözlerle " Ne dedi?" dermişçesine bakıyordu bize.Tabii bizde sadece ona mal bir şekilde bakarak kaldık.O bize halen meraklı gözlerle bakarken ben bu sessizliğe bir son verip araya girdim."Sümeyya bizim sana söyleyecegimiz önemli bir şey var" diye.
O ise şaşkın bir şekilde,
-Ne,ne var,söylesenize!!,diye bağırdı.
Artık bende söylemek zorunda kaldım.
- Off,Efe sana teklif gönderiyor,anladın mı?Rahatladın mı simdi? diye karşılık vermekle kaldım.
Sümeyya şaşkınlıktan ve utançtan kıpkırmızı olmuştu. Üst üste bunun bir şaka olduğunda ısrar etti.Ama sonra artık kabul etti.
-Eee ne diyosun, kabul edecek misin?, diye sorduğumda yüzüme " evet " der gibi bakıyordu.Uzun zaman sonra arkadaşımın gözlerini gülerken görmüştüm.Ve bu gülen gözlerin altından bir şey çıkacağı belliydi.Meğersem Sümeyya da onu seviyormuş🙊.Bundan ne benim ,ne de Berivan'la Aslıhan'ın haberi yoktu.Şok olmuştuk.Ee tabii bu itiraftan sonra teklife "hayır" diyecek hali yok.Efe 'nin teklifine "evet" cevabını verdikten sonra çıkmaya başladılar.Küçük olmamıza rağmen onların aşkı inanılmaz bir aşktı.Efe romantikliğin kralını yapıyordu Sümeyya'ya.Sümeyya da aşkıyla boğuyordu onu.Her ikisi de halinden memnundu.Efe her tenefüs koşarak Sümeyya'nın yanından geçip " Seni Seviyorum" diye fısıldıyordu kulağına.Tabii Efe bunları yaptıkça daha da artıyordu sevgisi Sümeyya'nın, daha çok aşık oluyordu Efe'ye. Daha ilk okul dördüncü sınıftayken bunları was I to edu. Beşinci sınıfta halimizi düşünemiyordum.😜


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MİRA'NIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin