Bazı aşklar aşka ihanettir...
(Yaman)
(9 yıl önce / Çarşamba)Mahalleye yeni taşınıyordular Gizem ve Ailesi. Ailesi taşınma telaşındaydı o ise bir arkadaş bulmak için çabalıyordu. Daha 10 yaşındaydı beraber oynuyacak bir arkadaş, dost lazımdı. Aşşağıya indi ve etrafa bakındı ve bi kaç metre ileride üzgün, ağlayan bi çocuk gördü. Merak etti ve yanına gitti.
"Neden ağlıyorsun? " dedi Gizem.
Küçük çocuk kafasını kaldırdı, Gizem'e baktı ve gözyaşlarını sildi ama yine de cevab vermedi. Gizem sinirlenmişti çünkü küçük çocuk onu duymamazlıktan gelmişti.
"Hey! Sana diyorum cevab versene" dedi Gizem.
Çocuk Gizem'e bakarak " Ne var? Ne istiyorsun? " dedi.
"Mahalleye yeni taşındık bundan sonra bu mahallede oturucağız ve arkadaş bulmaya çalışırken seni gördüm tanışalım mı? " dedi Gizem.
"Adım Yaman, 10 yaşındayım" dedi Yaman.
"Benim adım da Gizem, bende 10 yaşındayım. "
"Tamam" dedi Yaman.
"Peki sen neden ağlıyorsun? "
"Babam şehir dışına çıkmadan önce bana bi kuş hediye etti ona çok iyi bakmamı şehir dışından geri gelince onu beraber özgür bırakıcağımızı söyledi" dedi ve tekrar ağlamaya başladı.
"Eeee" dedi Gizem.
"Çok iyi baktım ona sapsarı, yumuşacık tüyleri verdi. Ama bu sabah öldü! " dedi Yaman, Gizem çok üzülmüştü. Ama yapabileceği birşey yoktu. Sonra konuşarak birbirlerini daha iyi tanıdılar. Olur ya herkesin bi çocukluk aşkı Gizem de Yaman'ın çocukluk aşkı olmuştu. Günler, haftalar, aylar hatta yıllar gecmişti artık onlar iki küçük çocuk değil duyguları bambaşka iki aşık gençti. Ama bu masum aşk çok kısa sürmüştü. Çünkü Gizem babasının işi nedeniyle memlekete yani Ankara'ya gitmeliydiler. Gizem gitmeden önce Yaman'a tokasını bırakmıştı ve Yaman kuşu öldükten sonra ilk defa ağlamıştı, sevdiği kız için.