ilk bakişma

44 4 0
                                    

Dersler bitmişti ve artık eve gidicektik.Okuldan çıkarken aniden yağmur bastırdı.Bende biraz yağmurun dinmesini bekledim.Fakat hala daha yağmur dinmemişti.Bende koşarak hemen durağin oraya gidiyordum.Duragin oraya koşarken bu havada Berk ve arkadaşlarını basket oynarken gördüm.Ve azicik durup izlemeye başladım.Çok azda olsa izlemiştim.Ondan dolayı sevinmiştim yani.Daha sonra duragin oraya geldim.Vee otobüs beklemeye başladım. Baya bi beklememe rağmen yinede daha gelmemisti,otobüs.
Ben hala da amele gibi otobüs beklerken, durağa Berk'ler de geldi.Bende hemen duruşumu değiştirdim,kulağıma kulakligimi takip .Ve başka tarafa bakmaya başladım.Berk'ler de aralararinda sakalasip,gülmeye başladılar.Bende yavaştan yan yan onlara baktım.Ve onlar aralarında gulunce benimde gulmem geldi.Içimden ben de gülmeye başladım.Gülerken ses cikmasada,yüz ifade den dolayı belli oluyordu onlara guldugum.Ve Berk bana bakmaya başladı.Sonra bende kafamı çevirdim ve onun bana baktığını görünce bende bakmaya başladım. Ama o kadar güzel bakıyordu ki bana,kendi mi bi an ruyada gibi hissettim. O kadar yani.Şoyle bi düşündüm içimden acaba kimi seviyordu.Kimi seviyorsa çok şanslı bi kız dedim.Daha sonra otobüs geldi.Ben bindim.ve onlar hala daha beklemeye devam ettiler.

Gerçek Aşkı Sende BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin