#22 Ja nie mogę.

420 28 4
                                    

10 dni do 18 urodzin Hope

Niall: Dobry wieczór Hope. Przepraszam, że ostatnio nie pisałem, ale potrzebowałem czasu żeby zmierzyć się z tym co się dzieję w mojej głowie, a co gorsze w sercu. Nie chciałem tego tak załatwiać, bo nie uważam żeby to było stosowne (załatwianie takich kwestii w taki sposób), ale nie dam rady tego trzymać dłużej w ukryciu. Nie zniosę ani jednego dnia więcej bez kontaktu z Tobą. Tęsknię tak mocno, że chyba umrę z tej tęsknoty... Kurde myślałem, że będzie mi łatwiej to napisać, ale chyba się przeliczyłem. Raz kozie śmierć! Zakochałem się w Tobie Hope. Jesteś dla mnie wszystkim i bez Ciebie nic dla mnie nie ma najmniejszego sensu. Żaden dzień nie jest pełny odkąd milczysz, żadna noc nie jest w pełni przespana, bo tak bardzo się martwię. Martwię się, że nie traktujesz mnie tak poważnie jak ja Ciebie, że to nasze pisanie nie było dla Ciebie niczym szczególnym. A nawet jeśli to wiedz, że dla mnie to było magiczne. Kocham Cię i chcę Cię kochać. Chcę być przy Tobie każdego dnia, wspierać Cię, słuchać o twoich problemach, o tym jak Ci minął dzień, mimo tego, że jesteś daleko. Nie obchodzą mnie kilometry między Nami, są niczym w porównaniu do uczucia jakim Cię darzę. Chcę być dla Ciebie najważniejszy, chcę Cię uszczęśliwiać, nosić na rękach, całować, tulić, usypiać wtulony w Ciebie. Chcę tego tak bardzo, że będę czekać aż zamieszkasz bliżej mnie i do tego czasu jeżeli tylko będziesz chciała będę robił wszystko, żebyś jak najmniej odczuwała to, że fizycznie nie jesteśmy razem. Chcę być twoim jedynym, tak jak Ty już dla mnie jesteś tą jedną jedyną na milion. Proszę odpisz mi cokolwiek zanim doszczętnie spalę się ze wstydu.

Hope: Niall

Niall: Skarbie w końcu!

Hope: Ja nie mogę.

Niall: Czego nie możesz?

Hope: Cię kochać.


No miśki proszę Was komentujcie, gwiazdkujcie! To dla mnie naprawdę mega mega ważne. 

Małe ogłoszenie: Zapraszam na ff z Niallem, na podstawie "Titanica", którego jestem współautorką! Znajdziecie je na moim profilu :) Zajrzyjcie i zostawcie coś po sobie! :) Buźka x 

Text Me Okay? | n.hOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz