#8 Do wieczora.

507 30 4
                                    


*25 nieodebranych połączeń*

*60 wiadomości*

Niall: Hope błagam Cię odezwij się do mnie.

Hope: Niall jestem w szkole.

Niall: Czemu od wieczora się nie odezwałaś? Widziałaś ile razy dzwoniłem i pisałem?

Hope: Tak, widziałam. Przepraszam Cię :(

Niall: Ty mnie nie przepraszaj tylko porozmawiaj w końcu ze mną. Bez znikania, bez unikania odpowiedzi. Szczerze i otwarcie. Teraz.

Hope: Czemu tak nalegasz? Nie znasz mnie, nie wiesz jak wyglądam. Jestem obcą osobą.

Niall: Nie obchodzi mnie twój wygląd ani nie jesteś obcą osobą. Martwię się o Ciebie i chcę wiedzieć z czym się zmagasz.

Hope: Dobrze. Obiecuję, że wieczorem porozmawiamy.

Niall: Do wieczora.


Po powrocie ze szkoły stałam na balkonie i wpatrywałam się w niebo. Myślałam o Niallu i o tym jak strasznie się boję powiedzieć mu prawdę o sobie. Nie chcę żeby mnie zostawił. Rozmyślania przerwała mi niestety Roxy.

-Wypad stąd laleczko. Muszę zapalić.- prychnęła wyjmując papierosa i zapalniczkę.

-Możesz palić kiedy ja tu jestem.

-Nie nie mogę, jesteś zbyt żałosna żebym się mogła skupić na paleniu. Tak więc lepiej stąd idź.

-Nigdzie nie idę Roxy. Mam dość ustępowania Ci i bycia twoją ofiarą. To zarówno twój jak i mój balkon i nie mam zamiaru stąd wyjść.- powiedziałam pewna siebie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Chciałam się jej postawić, pokazać, że nie może mną pomiatać.

-Ahh przeraziłaś mnie.- zaśmiała się i poklepała mnie po twarzy.

-Nie dotykaj mnie.- wycedziłam przez zęby.

-Bo co mi zrobisz księżniczko hum? 

-A Ty? Co chcesz mi jeszcze zrobić? Chcesz powiedzieć mi, że jestem żałosna? Do niczego? Wiesz co słyszałam już to. A może rzucisz mi znowu żyletkę? Gdybyś była taka pewna siebie jaką zgrywasz, nie miałabyś potrzeby poniżania mnie. Dlatego myślę, że jedyną żenującą osobą tutaj jesteś Ty Roxy. 

-POWTÓRZ.

-Jesteś żenująca.

-Ty mała, podstępna, dwulicowa idiotko...


Nagle poczułam, że spadam, a następnie uderzam z wielką siłą o ziemię.

 Nastała ciemność.


Szczerze mówiąc nie podoba mi się ten rozdział :/ Ale obiecuję, że w następnym będzie się działo a działo! Także nie zniechęcajcie się haha i zapraszam już niedługo na 9 rozdział :) Proszę zostawcie po sobie jakiś ślad x

Text Me Okay? | n.hOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz