Bella Pov:
Ok,deci cred ca intai trebuie sa ma prezint.
Eu sunt Bella,am 17 ani dintre care 16 ani am stat si inca stau inchisa in inchisoarea asta spital.
Ochii mei sunt caprui ciocolatiu,iar parul meu este ondulat avand nuanta castanelor.
Sa stiti ca nu o sa va zic numele meu de familie,pentru ca,atunci cand vi-l voi zice,probabil,sau mai mult ca sigur va veti uita urat la mine,blestemandu-ma sau mai stiu eu ce.Nici macar nu mi-am cunoscut parintii,asa ca stiu doar din dosarele de aici cum ma cheama.Cand am aflat,aveam vreo 7 ani,pentru ca asistentele de aici cica nu au vrut sa-mi spuna mai devreme "ca sa ma protejeze".Minciuni curate,stiu,probabil se temeau ca o sa ma laud cu asta,sau mai stiu eu ce si ceilalti o sa afle,(pentru ca vedeti voi,doar cele 2 asistente care ma "ingrijeau"cand eram mai mica stiu)si o sa le concedieze.
Off...bine,(ce insuportabili sunteti) numele meu e BELLA RIDDLE!Multumiti?!
Ok,scuze,am exagerat,dar urasc ca parintii mei sunt Bellatrix si Voldemort.Oare de ce nu puteam avea si eu niste parinti vrajitori normali?!Nu le voi spune in viata mea lor parinti.Adica,niste parinti iubitori isi lasa fiica la Spitalul Sf.Mungo pentru boli si afectiuni magice,cu pretexul ca am innebunit si trebuie sa fiu internata pe viata?Nu,normal ca nu!Dar,daca ne gandim,cat de iubitori ar fi putut fi Voldemort si Bellatrix?!Nu-mi vine sa cred ca spun asta dar,MAI BINE CA AU MURIT!
Si,daca stati sa va ganditi,nici macar nu mi-am luat o bagheta.Pentru ca este regula asta,ca fiecare vrajitor trebuie sa aiba o bagheta la 11 ani,am primit o bagheta de la un pacient mort.Nici macar nu stiu sa fac vraji!Mi-ar fi placut sa merg la Hogwarts,am auzit ca e cea mai buna scoala de vrajitorie din lume,dar...Cum naiba sa ma duc acolo,daca stau inchisa la etajul 4 in inchisoarea asta,intr-un salon in care sunt pazita 24 din 24 de ore sub pretexul ca sunt nebuna?!
M-am saturat pana peste cap!Macar daca ar trage draperiile ca sa vad si eu lumina zilei!
Pana aici...as vrea sa plec de aici...
Stai putin...sa plec,ASTA E!Stiu ca e o idee nebuneasca,dar vreau sa evadez de-aici!Da,da stiu ca ultimul vrajitor care a incercat sa evadeze a fost dat mancare la dragoni.DAR NU-MI PASA!Oriunde e mai bine decat locul asta!Diseara,dupa miezul noptii,o sa evadez de aici!O sa scap din cosmarul asta care parca nu se mai termina!De diseara,lumea se va schimba pentru mine!
CITEȘTI
Bella Riddle
FanfictionBella Riddle este fata lui Bellatrix Lestrange si a lui Voldemort,abandonata de cand avea un an la Spitalul Sf.Mungo. ACUM,dupa multi ani,Bella se intoarce evadand de la spitalul Sf.Mungo unde ar fi trebuit sa fie internata pe viata. Va vrea oare sa...