Bella pov:Domna Mcgonnagal vine in fuga la mine:
-Hai sa iesim afara sa discutam,oricine ai fi tu.
Ii ascult ordinele si ies afara,lasandu-i pe toti ceilalti cu gura cascata.
Atunci profesoara Mcgonnagal ma intreaba pe un ton sever:
-Cine esti tu si ce cauti aici?
-Pai...eu sunt...*ma gandeam daca sa.i zic adevarul sau nu*....Bella Lockhart.
-Chiar asa?Transmite-i salutari tatalui tau.
-Asa voi face.
-Dar totusi,nu cred ca ai batut atata drum doar ca sa.mi spui ca esti fiica lui Gilderoy Lockhart,nu?
-Asa e.Am venit sa studiez aici.
-Cam tarziu nu crezi?Si daca ti.am trimis odata bufnita cu scrisoarea ca ai fost acceptata,ceea ce nu.mi amintesc sa si facut,trebuia sa vii atunci,cu toti bobocii,nu acum,cand trebuia sa fii in ultimul an.
-Cand mi-ati trimis scrisoarea,eu eram im Sp.Sf.Mungo,pentru ca....*nu puteam sa.i zic adevarul*...pentru ca m-a muscat un pitic de gradina!Da,asta e!
Profesoara-directoare s.a uitat sceptic,lasand sa.i cada ochelarii pana la varful nasului.
-Serios?
-Da!Sa stiti,muscatura de pitic e foarte dureroasa!*dau eu din cap afirmativ*
Prin nu stiu ce minune,am reusit sa o conving.
-Bine.atunci hai sa mergem in Marea Sala pentru a te sorta Palaria,si o sa fac eu o comanda pe Aleea Diagon,sa-ti comand tot ce-ti trebuie pentru noul an.
-Va multumesc!*spun eu recunoscatoare*
Directoarea deschide usile si toti ceilalti elevi se uita cu sufletul la gura la noi,susotind agitati intre ei.
Eu mergeam timida dupa directoare pana in fata.
Atunci Mcgonnagal a zis:
-Ea este Bella Lockhart.
Atunci,am vazut mai multe chipuri zambindu.mi si m.am simtit vinovata ca foloseam numele asta.
Fata roscata se uita la mine curioasa ,dand din gene si incercand sa.si aduca aminte de unde ma cunoaste,ceea ce faceam si eu de altfel.
Directoarea continua:
-Ea,nu a putut veni din anul 1 sa studieze aici,deoarece a avut o afectiune magica si a stat la Sp.Sf.Mungo o perioada.Si acum,ea va face primul si ultimul(ar fi trebuit)an al ei,aici cu voi la Hogwarts.Dar mai intai,palaria magica trebuie sa o sorteze intr.o casa.
Ma simteam atat de caraghioasa stand intre toti copiii aia din primul an si asteptand sa fiu sortata.
Doamna Mcgonnagal ma striga.
-Bella Lockhart!
Am pasit,si m.am asezat pe acel scaun,mult prea mic,iar directoarea mi.a asezat jobenul ala ridicol pe cap.
Toata masa Viperinilor a inceput sa rada,si nu numai.Ma simteam atat de stanjenita incat imi venea sa dau timpul inapoi,si sa fac in asa fel incat sa nu ma intorc aici.
Dintr-o data,jobenul a inceput sa vorbeasca.
-Aaaaghh....a inceput sa tipe.
M.am speriat atat de tare,incat am tresarit,iar ceilalti se uitau curiosi.Se pare ca numai eu puteam auzi vocea jobenului.
-Cum indraznesti sa vii aici la aceasta scoala si sa te asezi pe acest scaun?!Mi-e scarba de ceea ce fac acum!
*Se pare ca pe joben nu.l puteam pacali in legatura cu numele meu*.
-Eu...
-Nu ai dreptul sa vorbesti!TATAL TAU A OMORAT ATATEA VIETI NEVINOVATE!
-Te rog nu.l fa tatal meu!M.a abandonat cand aveam 1 an la Sp.Sf.Mungo!De asta nu mi.am spus numele adevarat!Pentru ca imi este rusine cu el!Si stiu ce a facut!Zi si noapte ma intreb cum a putut sa ajunga asa.De la un vrajitor tacut si hotarat sa devina ceva in viata la un monstru!Vreau s.ai razbun pe toti cek pe care Voldemort i.a ucis.Nu-mi pasa ca deja e mort!O sa fac intr-un fel,ca moartea lui sa fi fost o joaca de copii!
-Dar ce-avem aici?O fiica de.a lui dornica de razbunare!Stiu exact unde sa te pun!
M-am uitat spre toti ceilalti care inca asteptau.
-La SL...
-Stai nu!strig eu disperata.
Jobenul se opreste uimit.
-Ter rog nu ma pune la Slytherin!E ultimul loc unde vreau sa ajung!Cu toti acei copii plini de rautate!Nu vreau sa fiu unde a fost si Voldemort!Te implor!
-Sper sa nu fac o greseala si sa regret asta mai tarziu,cum s.a intplat cu nemernicul ala Peter Pettigrew.Fie!
La Gryffindor!
Aplauze de la masa Cercetasilor au izbucnit si eu m simteam usurata.
Ma ridic de pe scaun,imi dau jobenul jos de pe cap,il iau in maini,facandu-ma ca.l indrept,dar de fapt ii soptesc Multumesc! si merg la masa Cercetasilor fericita.
CITEȘTI
Bella Riddle
FanfictionBella Riddle este fata lui Bellatrix Lestrange si a lui Voldemort,abandonata de cand avea un an la Spitalul Sf.Mungo. ACUM,dupa multi ani,Bella se intoarce evadand de la spitalul Sf.Mungo unde ar fi trebuit sa fie internata pe viata. Va vrea oare sa...