okula gitmek için hazırlandım bu sabah . üstümü giydim şaçımı ördüm gözlüğümü takıp çıktım. dolmuşa atladım ve okulunmun yolunu tuttum her zaman ki gibi. tam kapıdan içeri girerken sen çıktın karşıma sen dediğim kişi ilk aşkım cem ona o kadar aşıktım ki her gördüğüm yerde bayılasın geliyo ama iyi anlamda. nerde kalmıştık tamam karşıma çıkmıştı ilk aşkım. bana her sabah günaydın diyerek gülüyordu çok tatlı... ben de heyecandan çaresiz bi şekilde günaydın diyerek hemen sırama gittim. onun arkasında aturuyordum bir parfümü vardıki ders dinlerken sanki yanımda oturuyormuş gibi hissediyordum.tenefüs zili çaldı kantine gittim oda ordaydı arkaşları can kerin ve o cadı kız arkadaşıyla oturuyordu hemde el ele gıcık işte (kız arkadaşı). kantine sıraya girdim okulun çeteleri olan necati sehat ferat fatih arkamdaydılar önüme geçmek için etrafımı sarıp arkaya geç dediler. ben de hayır hanıtını verince üstüme yürüdüler o sırada bi çığlık kopardım kendimi kurtarmak için.birden cemi gördüm.çetenin başı olan necatinin omzuna iki kere vurdu kız arkadaşıda karışma diye kolundan çekiştiriyordu.cem kolunun üstünden kız arkadaşının elini çekti ve sen git dedi tabikide kız arkadaşı oflayarak uzakalaştı.necati sırtına iki kere vuran kişinin kim olduğunu görmek için kafasını çevirdi ve hayırdır birader diyerek sesini yükseltti.cen kızı bırakın diye bağırdı .necatide bıramazsak nolur deyince cem kafayı necatiye gömdü ve o sırada can la kerim hepsi cemin üstüne saldırmaya başlayınca tabi normal olarak onlar da daldı .bende o sırada durun diye bağırdım. sonra çekip gittim sınıfa.cemde parmağını sallayarak necatiye sen görüceksiz diye fısıldadı ve koşarak yanıma geldi.ilk iyimisin diye sordu.ne kadar sinirli olsamda cemi görünce yumuşadım ama hiç çaktırmadan kötüyüm dedim kaşlarım çatık.bi şey yaptılar mı sana diye sordu aslında şöyle bi cevap verecekktim sanane sen benim neyimsin sevgilim ol ondan sonra sor demeliydim ama onu kendimden uzaklaştırırdım ve yok bi şey yapmadılar dedim ama seni biraz hırpalamışlar çünkü dudağı kanıyodu ve birazda yumruk izi vardı .gel dedim aniden tuttum elinden ve muayene odasına götürdüm dudağına pansuman yapıp morarmış yerlerine buz koydum .aslınada böyle bi şey yapamazdım nasıl yaptım bende bilmiyorum. sonra cem gözünü benim üstüme dikerek dikkatlice bir iki dakka bakktı gözlerimin içine ve birden kahkaha attı . ne oldu ne gülüyosun dedim gülerek .sen çok mu kartun benim için dedi utandım sıcakladın ve birazda kızardım kısık bir ses tonuyla hayır dedim.yalan söyleme gözlerin de ben onu gördüm telaşlıydın dedi.beni dahada fazla sıcak bastı suratına bakamadım arkamı dödüm ve bi şey arıyomuş gibi içimden allahım ben napıyorum dedim ama şimdi hemen bırakıp gidemezdim de yanlış anlardı çaktırmadan devap ettim.tamam senin işin bitti gidebiliriz dedim dur gitme zaten zilin çalmasına 20 dakka kaldı dedi tamam dedim. gel otur yanıma sana bi soru sorcam dedi oturdum yavaşça sor dedim.sen bu zamana kadar hiç kimseyi sevmedin mi diye sordu.evet sevdim hemde çok sevdim aslında çok iyi biri o olmadan ben yaşayamam ama o bensizde yaşıyabilir diye sorusunu yanıtladım yani ne demek itedin dedi o bilmiyor mu yoksa.hayır bilmiyo zaten bilmesin bilirse bir daha onun yüzüne bakamam hem bilse ne olur ki onun kız arkadaşı var ve onuda seviyo bence ben zaten ilk defa onu sevdim sadece onu hepte öyle kalıcak ve gözümden 1 damla yaş geldi .eliyle göz yaşımı silip ağlama ben seni ağlatmak için söylemdim özür dilerim sen iyi bir kızsın inşallah sevdiğin kişide senin gibi seni sever dedi . özür dilemene gerek yok sorman da gayet iyi kaç zamandır içimde tutuyodum çıkardım artık ama kimseye söyleme bu bizim sırrımız adını ,da sorma gizli prensim çünkü diye yanıtladım zil çaldı çıkmadan önce bu gün bi işin varmı buluşalım hem içinde kalanları anlatırsın bilmem tamam dedim ve çıktım sınıfa kız arkadaşı yanıma geldi senin yüzünden sevgilimin manken gibi yüzü birinci sınıf çocuklarının çizdiği resime döndü diye bağırırken cem gelim bağırarak sen ne diyosun be onun yüzünden değil bikere kenara çekerek kızdı .kız arkadaşı ama aşkımmm senin yüzün çok kötü olmuş diye sarılıcakken kızı itip bitti diye bağırdi cem yanıma gelip yanın boşmu diye sordu evet diyince çantasını aldı ve yanıma oturdu ...