sabah kalktım saate baktım okula geç kaldım diye telaşlandım takvimime baktım rahat bir oh çektim çünkü bu gün günlerden cumartesiydi.aslında biyandan da üzülmüştüm nedeni de cemi görememek . dün sanki bir rüyaydı onunla olmak ona sarılmak çok güzeldi diye içimden geçirirken annemin beni çağırdığını duydum. kızım hadi gel kahvaltıya dedi . kapıyı açtım masaya gittim ve içeri girdiğimde çok güzel kokular geliyordu burnuma. annem sofraya oturdu sen dün nerdeydin ? diye sordu .tam lokmamı azıma atıcakken durdum.hiç arkadaşımla kahve içmeye gittim dedim . aslında doğruyu söylesem kızmazdı çünkü oda babama lisede aşık olmuş ama ben söylemedim biraz utandım yoksa korktuğumdan değil. telefonumu aldım facebookğa girdim bir bildirim gelmiş baktım ve cemin doğum günü olduğu yazıyordu. ekmeğimi azıma atıp annemi öpüp evden çıktım ayakkabılara mı bile tam giyemeden . ne alsam ne sever ki diye düşündüm bir sürü mağaza gezdim ve en sonunda buldum ne alacağımı fiyatını sordum ve aldım .onun en sevdiği şey kitap okumak aşk kitabı adı da BİR GÜNLÜK İÇİNDE SENDE VARSIN . konusunu okudum liseli bir kızın bir erkeğe aşık olup onun için elinden geleni yapmasıydı bu kitaptan kendime de aldım sadece bir kitap değil onun en sevdiği renk mavi .kırtasiyeye gidip mavi karton aldım . hemen eve gittim mavi kartonu eşit bir şekilde kestim 50 tane sonra hepsine kısa kısa notlar yazdım ve numaralandırdım. 50. yi ise gizemli prensim yazdım hemen kalpli kırmızı kutunun içine koyar koymaz ceme mesaj attım beni almaya gelirmisin saat 12:00 da dedim ve cevap olarak tamam geliyorum dedi. en sevdiğim açık mavi beyaz yazılı tişörtümü ve lacivert pantolonumu giydim .kumbaramda birikmiş paraları aldım ve mesaj geldi.ben evin önündeyim montumu giyip çıktım . arabaya bindim. bir şey mi oldu dedi . evet bir şey oldu seni bir yere götürücem ama yolda hiç bir şey sorma dedim ve gideceğimiz yeri söyledim gittik.gittiğimiz yer deniz kenarında küçük çok güzel bir kahvaltı yeri. güzel bir yemek yedik karnımız doydu. kolundan tutup sahile götürdüm .yakındı yürüyerek gittik. bir banka oturduk ve baksana şu gökyüzüne masmavi bulutlar martılar deniz hava sahil kokusu insanı ne kadar rahatlatıyo dimi dedim . evet çok biliyor musun ? bilmem benim en sevdiğim renk mavi dedi . güldüm bilmiyodum dedim. nasılsın mutlu musun diye soru sordum . çok mutluyum da neden bu soruları soruyosun. soruyorum işte neden sor miyim mi dedim . sor dedi gülerek. sonra onu çok güzel bir yere götürdüm tek ikimiz vardık sadece ikimiz bir masa ve önünde bir pasta doğum günün kutlu olsun cemim yazılı bir pasta. cem ne yapacağını bilmiyormuş gibi kala kaldı . sandalyeye oturdu . pastayı üfle dedem ama bir dilek tut önce dedim. elini uzattı ve elimi tuttu sende tut dedi.t amam dedim. ve tuttum ne olduğunu söylememe gerek herhalde. sonra hediyelerimi uzattım.ilk kitabı verdim çok beğendi ve ardından da kutuyu verdim .aç dedim 1. yi al dedim .açtı ve okudu İYİ Kİ VARSIN yazısı . pastayı kesti ve yedik sonra bana bu gün için teşekkür etti. sonra bir banka oturduk ve gene gökyüzüne baktık. hava bayağı soğumuştu üşüdüm biraz ellerimi bağlayarak oturdum .üşüdüğümü anlayıp bagajdaki yorganı getirdi ve sırtıma örttü sonra beni eve bıraktı ve arabada iyi ki yanımdasın diyerek sarıldı kursta görüşürüz dedi ve oda eve gitti. he bide ilk selfiemizi çektik fotoğrafı telefonumun duvar kağıdı yaptım ve rahat bir nefes alarak uyudum . sabah kalktım üstümü giyinip kursa gittim ama hoca hastalandığı için gelemedi ve kantinde oturum telefonumdan internete girip bakınıyordum derken cem geldi. naber dedi . kısık bir sesle iyi sen dedim .iyide sesin biraz kötü geldi dedi. bilmem biraz yorgunum dedim. belli dedi gel benimle dedi . en alt kata indik orada gizli bir oda varmış ve bunlar hep buraya gelirmiş hep burada dinlenirlermiş . ben dinleniyim diye beni getirdi . dinlendim hatta uyuya bile kalmışım sonra beni uyandırmadan kucağına alıp arabaya bindirip turlamış biraz ben uyandım haberim yokdu hiç bir şeyden . nereye götürüyosun ? diye sordum ve korkma azcık dolaştım sadece eve bırakıyim mi seni dedi. olur dedim ve yine beni evime bıraktı ve sarıldık bende eve gidip sınavıma çalıştım ve nerdeyse her gün yan yanaydık... notları hep açıyordu ve 30 gün geçti aradan . beni yemeğe çıkardı ve beni sevdiğini söyledi . benim ona karşı olan hislerim hiç değişmedi bende o zaman ona şu yanıtı verdim notları okuyosun biliyorum ama en önemlisi zirveye gökyüzüne ulaşmak eğer sonuncuyu açarsan sana olan hissimi anlarsın hislerim hiç değişmedi emin ol...