okul bitti saat 13:30 du anneme işim var diyerek çıktım ve cem bana gideceğimiz yerin konumunu attı merdivenden inerken .kendi kendime düşündüm acaba gitmesem mi ama şimdi gitmesemde ayıp olmaz mı derken konumu attı ama nasıl olur konum bizim ev aşşağı indim kapının önünde arabasıyla beni bekliyordu.arabası çok güzeldi en sevdiğim renk kırmızıydı ardabası üstü açık hayalimde ki araba ve adam diye içimden geçirdim .sonra arabaya binmek için arabanın kapısını açtı.oturdum sonra biz nereye gidiyoruz diye sordum .sen merak etme çok güzel biyere götürücem seni dedi.peki tamam götür o zaman dedim bıyık altı gülerek . tam giderken aniden karşımıza yarışırmız gibi bi hızla araba çıktı .son anda firene bastı cem . araba hızını kesmeden bi şey olmamış gibi devap etti.cemde biraz sinirlenip arkasında adama sövdü.bende birden kahkaha attım .cemde güldü sessizce ve özür diledi bu durum için .benim için aslında bi sorun yoktu . sonra beni sessiz sakin bir yere getirdi.orası o kadar güzeldiki adeta bir cennet sadece ikimiz vardık .ona olan sevgim dahada arttı.küçük bi şelale vardı seside çok güzeldi bitkiler ve güzel bir hamak birazda yiyecek. ilk olarak hamağa bindik ama hamak normal diyildi oturmalı.hamakta biraz yol yorgunluğunu attık ve midemiz kazındı ve yiyeceklerimizi yedik .zamanın nasıl geçtiğini anlamadım saat 18:00 olmuştu .sonra biraz konuştuk dertleştik bana sorular sordu .sorular beni hiç zorlamadı hemen cevapladım ama son soruda kendime gelemedim.niye senin baban yok diye bir soru sordu.birden ağlamaya başladım hemde çok .ne oldu yoksa... benim babam ben 3 yaşındayken ölmüş adıda cemmiş onu az bir şey hatırlıyorum küçükken hep oyun oynarmışız babamla evcilik saklanbaç yakalamaç gibi. keşke oda bizimle beraber olsa . peki babanın hiç fotoğrafı yokmu sende .yok annem babam öldüğü için bu acıyı kaldıramayıp bütün fotoğrafları çatı katına kaldırmış ve banada göstermiyor dedim konuştukça daha fazla ağladım .bana doğru yaklaştı ve bana bakarak sakın ağlama bak babanın adıda cemmiş işte babanın eksikliğini çekersen bana söylemen yeterli bende seninle oyun oynarım deyim gülerek göz yaşlarımı silip sarıldı bana ciddende sanki yanımda babam varmış gibi hissettim. tamam dedim ve oda güldü.bende gülerek ne zaman istersem yanımda olursun dini mi diye sordum. tabikide sen ne zaman istersen diyerek sarıldı.ben de ona sarılsın sıkıca sanki babammış gibi sonra yukarıya baktık kocaman bir yıldız kaydı ikimizde bir dilek tuttuk benim dileğim zaten belli CEM ama onunkini bilmem sonra elimi tuttu bana bakarak güldü .bende ona bakarak tek erkeğim sensin dercesine tebessüm ettim. saat epeyce geç olmuştu 23:40 dı saat .arbaya binip beni eve bıraktı ve evin önüne gelerek elimi tutuk NE ZAMAN İSTERSEN dedi .bende ne zaman istersem diyerek yukarı çıktım.kapıyı açtım odama gittim ve kendimi yatağa attın internete girip fotoğraflarına bakarak uyudum...
SİZCE DEVAMIN DA NE OLACAK???