1- Okul

43 2 0
                                    

Medya: Kızımız Ada (aradığımız kadar çirkin değil ama olsun)
🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐

Sabah saat 06.00'da kalkmıştım. Tuvalete gittim ve aynaya baktım ben niye bu kadar çirkindim? Benimle hep dalga geçiliyor. Hem manevi hem de maddi durumumuzdan dalga geçiliyorlardı. Annem ise kanserdi. Babam bizi iki sene önce bırakıp gitti. Okula gitmek için okul üniformamı giydim. Annemin yanına gittim ve "Anne ben okula gidiyorum görüşürüz." Dedim"Tamam kuzum görüşürüz."

Evden çıktım ve okula girdim 2.dersin sonuna doğru sınıfa nöbetçi öğrenci geldi ve "Ada Demir'i müdür çağırıyor." Dedi, hocadan izin alıp müdürün odasına gittim. Müdürümüz Halil Bey kahvesinden bir yudum daha aldı ve "Otur kızım." Dedi, oturdum. Ve "Bursluk sınavlarımız var katılmak istermisin? Akıllısın belki daha iyi bir okula geçersin maddi durumunuz yetersiz kalırsa yine bu okula devam edersin veya 2 ay sonra tekrar sınava girersin." Dedi, düşününce iyi bir fikir gibi geliyordu geleceğim parlak olabilirdi. Belki hayatım bile değişirdi...
"Ne zaman peki?" Der demez önüme bir dosya koydu, incelemeye başladım üstüne büyük harfler ile;
~BURSLUK SINAV~
Yazıyordu. Açtım çıkacak konular hakkında bilgiler vardı. "Bir hafta sonra." "Anneme sormam lazım ilk önce, sağolun katılmayı çok isterim iyi günler!" Dedim ve odadan çıktım, duvara yaslandım neden daha önce haber verilmemişti! Bir hafta kalmış ve ben daha yeni öğreniyorum! Okula gitmeyeceğim bir hafta boyunca gece gündüz çalışacağım! %100 burs kazanacağım, annem için! Koşarak sınıfa girdim ve 15 dakika sonra ders bitti. Tenefüste Okulun yavşak kızı Melis "Şt Ada kalk hemen! Git bana karışık tost ve kola al!" Dedi, 10 Tl uzattı bende parayı alıp hemen kantine indim. Tostunu ve kolasını Melise verdiğimde teşekkür etmek yerine her zamanki gibi çelme takmıştı ve herkes gülerken zil çalmıştı, daha 5 dersimiz vardı...
🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 Anneme yemek yerken "Anne bir hafta sonra bursluk sınav varmış katılabilir miyim?" Dedim, biraz düşündü ve "Çok çalışman lazım kızım, %100 almaya çalış güzel bi okula gidersin, bekle biraz.." dedi ve çantasındaki cüzdanı çıkardı 100 Tl uzattı. "Kuzum bunlarla kitap al sana saklıyordum belki sana lazım olur diye al bakalım." Dedi ve cebime sıkıştırdı. İtiraz etmemi hiç sevmezdi o yüzden durdum. "O zaman üstümü değiştirip kitap almaya giderim, bide anne ben işe gireceğim artık paramız bitecek..." Der demez bana bağırdı
" Sen daha çocuksun ne işi sen derslerine çalışsana!" "Ben iş bulacağım ve çalışacağım! Ekmek paramız bile yok!" Dediğim ve salonda üstümü değiştirip kitapçıya gittim.
Fizik, Matematik, Türkçe... Derken her dersin kitabını aldım birde defter aldım. Kasaya gittim ve tam 100 Tl tuttu, içim de bi rahatlık bi rahatlık... Eve gidince annemi temizlik yaparken buldum. Ve aklıma gelen fikir ile direk odama geçtim. Temizlik işine girecektim ve her temizlikte 100-200 Tl kazanabilirim. Bu fikiri aklıma kazıdım ve ders çalışmaya başladım, hedef 600 soru...

🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐
Evett ilk bölümden merhaba! Evet biraz kötü oldu ama ilerdeki kurgumuz çok güzel, İnşallah sizde beğenirsiniz. Nereyi nasıl düzeltebiliriz?
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruzz💎💎⭐⭐
İntagram: irsu.wx (İntagram hesabımızı aynı zamanda tumblr sayfa olarak ta kullanmayı düşünüyoruz.)
Sevgilerle İrem ve Sude...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin