üç

8.7K 477 267
                                    

Ron, Hermione'ye bir adım daha yaklaştı. Yüzüne gelen saçları, kulağının arkasına koydu ve sol yanağını okşayarak fısıldadı, "Böyle olmasını hiç istemezdim, seninle aramın bozulmasını... Böyle olacağını bilseydim hiç birini söylemezdim."

Hermione, bir adım geri çekilerek, Ron'un arkasından gelen Lavender'a tiksinç bakışlar atarak tekrar Ron'a döndü. "Biz dostuz. Ve böyle kalmalıyız."

***

Draco, Kelid Aynası'na gittikçe yaklaştı.

Aynada gördüğü şey, düşündüğünün aksine gelecekteki ailesiyle yaşadığı mutlu bir hayat değildi. Aynada Hermione vardı ve bu görmek istediği son şeydi. Birkaç adım daha yaklaşarak,  aynayı inceledi. 

Birlikte ve mutluydular. Draco, istemsizce aynadaki gülümseyen surata dokundu. Arkadan gelen seslerle, yeniden gerçeğe döndü. Biri onu izliyordu.

"Kim var orada?!" diye bağırdı. Cevap gelmedi. "Orada kim varsa derhal ortaya çıksın! Yoksahavaya uçuracağım!"

Yavaşça ona yaklaşan kızı izledi. "Benim." dedi Hermione Granger ciddiyetle.

"Burada ne arıyorsun, Granger?"

"Yatağında olmayanları kontrol ediyordum." dedi kekelememeye çalışarak. 

"Tamam," dedi Malfoy suratındaki tiksinç ifadeyi iyice ona belli etmeye çalışarak. "Ben yatağıma döneyim."

"Tamam."

Draco ağır adımlarla giderken, Hermione birkaç adım arkasında ona eşlik ediyordu. Birden, her yer karanlığa gömüldü. Draco, ne yaptığını bilmeden, bilinçsizce, Hermione'nin elini kavrayıp, çıkışı aramaya koyuldu. Her şey kendi rengine döndüğünde, ikisi birden soluğu kesilmiş halde, şaşkın gibi duruyordu. Hermione hemen elini geri çekti. Draco, hâlâ tiksinç bir ifadeyle ona bakıyordu. 

"Ne yapıyorsun?" dedi Hermione. 

"Bana teşekkür etmelisin," dedi Malfoy gözlerini meydan okurcasına kısarak. "Hayatını kurtardım."

Hermione cevap vermeden oradan uzaklaşmaya başladı. 

"Biliyor musun?" diye fısıldadı Draco, Hermione'ye.

"Neyi?" dedi Hermione.

"Dünyadaki en zeki cadı değilsin Granger, çünkü seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyorsun."

Hermione'nin nefesi kesildi. Sanki boğazına kılçık takılmış gibi bir hali vardı. Malfoy, cevap beklemediğini ifade ederek, yanından uzaklaşmaya başladı.


Because of YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin