beş

8K 397 47
                                    

"Siz delirdiniz mi? Böyle bir şey yaparsak okuldan atılırız!"

"Bunu söylemekten vazgeçtiğin an, lütfen bana haber ver, olur mu?" dedi Harry bıkkınlıkla. 

"Aynen abi," dedi Ron sanki Hermione orada değilmiş gibi. "Sürekli aynı şeyleri tekrarlayıp duruyor."

Hermione orada olduğunu hatırlatmak istercesine öksürdü. Ron ona bakarak gözlerini devirdi. Hermione pes etmiş gibi, baş parmağını onlara doğru tuttu, "Ama eğer bunun sonucunda atılırsak, size çok fena ödetirim."

Harry ve Ron anlaşmış gibi aynı anda konuştu. "Sen harikasın Hermione!"

***

"Buraya nasıl geldik?" diye sordu Hermione şaşkınlık içinde.

"B-bilmiyorum."

"Hogwarts'ta Cisimlenmek veya Buharlaşmak yasak. Bu yetkiye sadece Dumbledore sahip. Nasıl olur?"

"Bilmiyorum," dedi Draco yeniden. 

"Pekala," diyerek sakinleşmeye çalıştı Hermione. "Buradan derhal gitmemiz gerekiyor. Hogwarts'a geri dönmeli-"

"Delirdin mi sen?" diye böğürdü Draco. "Eğer oraya geri dönersem beni öldürürler, anlıyor musun?"

Hermione cevap vermedi.

"Gitmek istiyorsan," dedi Draco ağır ağır. "Gitmekte özgürsün."

"Hayır," dedi Hermione kendinden emin ve kararlı bir sesle. "Ama hiçbir şeyimiz yokken ne kadar idare edebiliriz bilmiyorum."

Draco duraksadı. "Asalarımız var. Bir şeyler yapabiliriz, değil mi?" Umutla kıza bakıyordu.

"Şey," dedi Hermione dudaklarını ısırarak. "Sanırım bir şeyler deneyebilirim, ama sonunda yine de geriye dönmemiz gerektiğini biliyorsun değil mi?"

Draco kafasını salladı. "Evet, biliyorum."

*

"Dumbledore ölmüş!" diyerek çığlık attı Hermione elindeki Gelecek Postası'na dolan gözlerle bakarak. Draco hızlı adımlarla Hermione'nin yanına gelerek, düşürdüğü gazeteyi eline aldı. Gazeteye göz gezdirdikten sonra, sessiz bir şekilde küfür etti. 

Hermione'nin elleri titriyordu. Draco ne yapacağını bilemez bir halde, Hermione'ye bakıyordu. "Haklıydın. Geri dönmek zorundayız."

*

Hermione ve Draco, Diagon Yolu'na buharlaştıklarında, etraf oldukça karanlıktı. "Lumos," diyerek asasını aydınlattı Hermione. 

Draco, etrafı kolaçan ederken, Hermione açık bir dükkan arıyordu, fakat etrafı ölüm yiyenler sarmışken, bunun imkansız olacağını ve her an farkedileceklerini biliyordu. "Accio süpürge!" diye fısıldadı sessizce. İki süpürge onlara doğru uçmaya başladı. 

Draco, genç kıza hayranlıkla baktı. "İyi akıl ettin."

Hermione, kızaran yanaklarını gizlemeye çalışarak, hafifçe gülümsedi. 


Because of YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin