Hayat, gerçekten zordu. Anlaması güç, uygulaması sıkıcıydı.
Belki de ailemle yaşadığım sorunlar, bana hayatın zor ve sıkıcı gelmesinin sebeplerinden biriydi. Belki de fazla arkadaşımın olmaması, kendimi kitaplara ve müziğe kaptırmam beni yalnız kalmaya itti.
Ben Duru Göksu. Ailesiyle yaşadığı sorunlar yüzünden kendi kabuğuna çekilmiş bir genç kız.
İşte benim hikayem başlıyor.
--------------------------------
Yine bir aile tartışması sonucu kumsala inen Duru, bağdaş kurarak oturduğu sıcak kumların üzerinde elleriyle çizdiği kalplere bakıyordu. Gözlerinden süzülen yaşlara aldırmadan kafasını gökyüzüne çevirdi.
"Neden?" diye fısıldadı. "Neden?"
Ailesinin kendisinden sakladığı bir şeyler vardı, fakat bunu onlara karşı dile getiremiyordu. Bencil değildi, dünyada ailesiyle sorunlar yaşayan tek insan kendisiymiş gibi davranmıyordu, ama bu ailesinin ona karşı olan tavırlarını sorgulamasına engel değildi.
Yakınından gelen seslere kulak verdi Duru. Bir grup genç kendisine doğru yaklaşıyordu. Çaktırmadan gözyaşlarını sildi. Birbirleriyle şakalaşarak ve kahkaha atarak gelen grup kızın dikkatini çekmişti. O sırada kendisine daha çok yaklaşan grup yavaşça kızın yanından geçerken, grubun en arkasından yürüyen çocukla göz göze geldi.
Hayatının değişeceğinden habersiz, çocukla göz temasını kesmeyerek ayağa kalktı. Şortunun üzerindeki kumları silkeleyerek evine doğru yol aldı.
Belki de hayatı bu küçük bakışmadan sonra daha anlamlı olacaktı?
İlk hikaye deneyimim. Hatalarımı mazur görürseniz sevinirim :))
Bu ilk bölümü yazmamdaki, destekçilerim; Nermin, Sıla, ve Ela...
Saatlerce bıkmadan usanmadan beni dinlediğiniz için teşekkür ederim canımcımlar :))
Enn büyük destekçim The Best Kuyin Ela sana çok çok çok ayrı teşekkür ederim birtanem....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk
Teen FictionSürekli ailesiyle sorunlar yaşayan bir genç kız..... Ailesinin kendisinden sakladığı sırrı bilmeden... Arkadaşlarıyla kafa dağıtmak için dışarı çıktığı bir akşamda rastladı ona. Koyu kahve gözleri, kendisine bakan dikkatli gözlerden kaçamadı. -"Son...