III

40 7 1
                                    


U malom stanu koji se nalazio na periferiji grada, živeo je skromnim životom jedan srećni par. Bili su venčani i srećni što će za nekoliko meseci ugledati bebu, koja će postati centar njihovih svetova i napraviti od njih odgovornije ljude.
Napokon je došao i taj dan koji su sa nestrpljenjem čekali, dan kada će po prvi put ugledati dečaka o kom misle već devet meseci, a maštaju dve godine.
U toku porodjaja, saznalo se da Julija, buduca majka, ima problema sa srcem i da verovatno neće poživeti dugo posle porodjaja, ako i njega preživi. Na njoj je bio ogroman pritisak, ali je i posle upozorenja lekara odlučila da od sebe napravi majku i dovede na svet maleno biće o kome je toliko maštala.
Porodjaj se zavrsio i Julija je, ponosna na sebe gledala predivnu bebu. Lekari su je stavili pored Julijine glave i otišli da pozovu srećnog oca koji je čekao ispred, ni ne sluteći da mu je žena na samrti.
Upoznat sa situacijom, utrčava na vrata i zatiče Juliju kako ponosno gleda u bebu, dok joj suze kvase obraze.
Rekla je:" Zvaćeš se Lukas ". Pogledala je u Majka, koji je u isto vreme osećao uzbudjenost zbog bebe, ali i tugu zbog svoje žene.
U trenutku kada je razmišljao šta da kaže, obratila mu se: " Vidiš, kada odemo sa ovog sveta i kada nas svi budu zaboravili, on će biti dokaz da smo postojali i da smo napravili nešto izvanredno, jer je on rodjen za velike stvari ". Majk je pogledao Juliju u oči i u tom trenutku su mu krenule suze.
" Ostani jak i nikad se ne menjaj", rekla je sa pola daha i zatvorila oči sa osmehom na licu koje je bilo puno suza. Majk je čekao da Julija otvori oči, ali to se nije dogodilo.
" Otišla je na bolje mesto " , rekla je doktorka pored njega. Briznuo je u plač koji je uznemirio i malog Lukasa koji je počeo da plače za njim, nesvestan šta se upravo dogodilo.

ČitačWhere stories live. Discover now