Ma poate lamuri cineva. One direction a intrat in pauza? Am gasit in mai multe surse cum ca, trupa intra intr-o pauza de un an, din martie. Am verificat pentru un viitor concert si nu gasesc nimic pentru viitor, ultimul concert fiind pe 31.10.2015. Iar ultimul cintec+videoclip scos fiind History, scos aproximativ 26 Ianuarie 2016. Deatunci baietii nu au mai facut nici o miscare in cariera lor ca trupa. Asta ma sperie. Desigur Louis spunea pe pagina lui de twitter, ca ei nu se destrama, iau doar o pauza de un an, apoi o sa se reuneasca. Dar oare va fi asa. A mai fost o trupa care spunea ca iau o pauza de 1 un an, dupa care se reunesc si nu au mai facut-o. Nu vreau sa se destrame, va fi prea mult pentru mine. Louis s-a despartit de Eleanor, Zayn a plecat, acum ei iau o pauza si dupa asta ce? Se destrama. Daca trupa se va destrama, va fi doar vina lui Zayn, daca el nu pleca, nu era sa plece nimeni. Doar vina lui este. Nu credeam ca o sa spun asta vreodata dar te urasc Zayn. Am simtit eu ca ceva nu este in regula cu History.
Gata fetele este gata cu One Direction. Acum intra in pauza, este clar ca nu o sa se mai intoarca. Le multumesc ca au facut parte din viata mea. Mi-au facut viata mai frumoasa. Eu nu am o viata deloc frumoasa, iar unicele momente fericite care le aveam, era atunci cind ascultam piesele lor, sau ma uitam la funny moments. Acum cind ascult piesele lor pling, si sunt mai trista decit eram. Stiti care-i partea amuzanta. Ca chiar daca stiu totul despre ei, bine sa nu exagerez, stiu multe despre ei, ii urmaresc inca de la xfactor, le-am fost alaturi toti acesti ani. Ei nu au idee de mine. Si stiti care-i partea cea mai amuzanta, ca baietii sunt impreuna de aproape 6 ani, si eu tot nu am reusit sa merg la vreun concert de-a lor. Corect ei au reusit sa creasca, sa devina din ce in ce mai faimosi, sa-si gaseasca prietena, sa se logodeasca unii dintre ei, apoi sa rupa logodne, sa devina tata. Iar eu nu am reusit sa merg la niciun amarit de concert de-al lor, nu am reusit sa-i intilnesc. Stiti ce am facut eu in toti acesti ani? Am invat toate cintecele lor, mi-am umplut telefonul cu poze de ale lor, serios acum am la vreo 1000 de poze cu ei, si cu mine daca am vreo 30. Am invatat totul despre ei. Decite ori ma uitam la concertele lor pe yuotube, si imi spuneam cindva voi fi si eu in acea sala. Imi spuneam cindva o sa-i intilnesc. Dar nu am reusit. Mama vine si-mi spune : Nu-i nimic nu au murit, o sa-i vezi, o sa cinte aparte, o sa aiba fiecare cariera lor. Nu, nu va ginditi nu sunt genul care sa fuga la mama si sa i se plinga, ma uitam pe net la niste clipuri de-ale lor mai vechi, si am inceput sa pling, nu sunt genul care sa plinga, nu-mi place sa pling, dar pur si simplu nu m-am putut abtine. Mama m-a vazut si m-a intrebat. Da ma bucur ca baieii nu au murit, si da o sa mai auzim de ei, dar nu vreau sa aud de ei separati, da ei o sa ramina aceeasi, dar nu va fi la fel. Mi-e frica de ziua cind voi vedea : Niall Horan feat Harry Styles feat Louis Tomlinson feat Liam Payne feat Zayn Malik. In fine nu are rost sa fac eu drama aici, nu mai are sens. Faptul este consumat, le multumesc baietilor pentru toate momentele in care m-au facut sa zimbesc. Si poate ca de azi inainte o sa refuz sa mai ascult piesele lor, dar doar pentru a nu-mi face mie rau, dar in sufletul meu tot o sa ramin directionera. Directionera odata- Directionera pentrutotdeauna.
Multumesc:
Niall...
CITEȘTI
Niall Horan facts/1D News
RandomAm promis de ceva timp ca pun o carte despre Niall Horan, si uite ca a venit si timpul sa o pun.Lectura placuta