Q&A/ Anunt

164 5 7
                                    

Va rog sa cititi anuntul de la urma.

Timpita de mine abia acum si-a dat seama ca chiar daca a promis un Q&A, nu l-a facut, asa ca o sa-l fac acum.

floreataniamaria:

1) Care este melodia preferata de la ei?

Sincer vorbind nici nu stiu care este melodia mea preferata, toate imi plac. Dar sunt unele care m-au patruns mai mult ca altele:

1)What makes you beautiful

2)Best song ever.

3)Kiss you

4)One way or another

5)Stole my girl

6)More than this

7) Moments

8)Gotta be you

9)Rock

10)Heart Attack

11)I wish

12)I would

13) I want

14) She's not afraid

15)Summer love

16) No control

17) Midnight Memories

18) Tell me a lie

19) Everything about you

20)Irresistible

21) Little Things

22) Same mistake

23) Save you tonight

24)Stand up

25) Story of my life

26) They don't know about us

Iar din cele mai noi: 

1) Night changes

2) Steal my girl

3) You and I

4) Drag me down

5) Perfect

6) Infinity

7)History

Si chiar in momentul asta ascult: Change my mind.

2) Ce te-a atras asa tare la ei?

Pai ce sa ma atraga. Cred ca cel mai mult trecutul lor, nu l-a avut niciunul dintre ei foarte roz. Dupa care vocile lor, hai sa recunoastem ca ei chiar cinta bine. Desigur cum se comporta, pentru ca unele vedete care sunt atat de ingimfate, baietii nu au fost niciodata asa. Si desigur cum fara, faptul cum arata.

EmanuelaSelena:

3) Cum te numesti?

Daniela ( va rog mult nu prescurtati numele la Dana, nu-mi place cind oamenii fac asta.)

4) Care este preferatul tau din One Direction?

Eu ii iubesc pe toti, si ii respect pe toti, da chiar si pe Zayn. Dar totusi preferatul meu este Niall. Daca m-ai intreba de ce? Nu stiu daca ti-as putea spune. Cred ca faptul ca el este mai diferit de restul, eu ii urmaresc de mult timp, si poate ca acum Niall este mai indraznet dar la inceput el era asa mai timid, mai retras. Cred ca asta m-a facut sa tin la el atat de mult. Si poate ca si faputul ca este din Irlanda, eu ador Irlanda, si este si tara mea preferata. Si faptul ca este nascut pe 13 septembrie, iar eu sunt pe 14 septembrie. Si ne potrivim si ca pareri in privinta mai multor chestii.

5) Ce crezi depsre fiecare din baieti?

Cred ca sunt toti  de treaba si merita o fata buna care sa-i faca fericiti si sa-i iubeasca asa cum merita. Desigur sunt diferiti si fiecare are ceva amuzant spre exemplu : Harry si cirliontii lui, niciodata nu l-am vazut cu parul drept si chiar as vrea, sau Niall si mincarea, interesant cita mincare poate sa manince intr-o zi, sau Louis si morcovii, si porumbelul lui din plastic Kevin, sau Liam si fobia lui de linguri, sau Zayn si fixativul.

PinkNightmare25:

6) Ce ai face daca ai fi parte din One Direction?

Cred ca as fi foarte fericita. Le-as face farse in fiecare zi :)). Ar fi interesant sa traiesc cu nebunii aia intr-o casa. Deja imi imaginez fiecare dimineata in care o sa-i trezesc facind zgomote cu doua tigai lovindule unele de altele. I-as pune placi de indreptat parul lui Harry prin camera, lui Liam i-as pune linguri, lui Louis i-as lua toti morcivii, si l-as pune pe Kevin pe tavan, lui Niall i-as lua toata minacarea, iar lui Zayn fixativul, apoi ma ascund undeva in siguranta, si astept sa se inceapa al treilea razboi mondial :)))


###################################:

Asta a fost cea mai grea saptamina din viata mea, dar am trecut peste. Peste saptamina desigur, as minti daca as spune ca am trecut peste pauza trupei. Am spus ca nu o sa mai ascult One Direction, dar n-am reusit nici o ora fara ei, am spus ca nu o sa ma mai uit la poze cu ei, dar la fel nu am rezistat, si deparca nu erau deajuns toate pozele pe care le aveam si toate pisele, am mai descarcat altele. Nu stiu cum voi dar eu nu pot renunta asa usor. One Direction in exista, au existat si o sa existe in inimele directionerilor. Ma gindeam sa continui caretea, pentru ca mai am multe de spus, si multe poze interesante pe care nu cred ca toti le-ati vazut. Imi spuneti in comentarii daca vreti sa continui, sau daca nu mai are rost.

Niall Horan facts/1D NewsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum