#Zigi

68 10 2
                                    

Porniți melodia.

Conform ZUTV:

MG! Zayn Malik şi Gigi Hadid pun de nuntă. Cuplul se pare că a trecut deja la următorul nivel al relaţiei. Fostul direcţioner şi frumoasa manechină s-au logodit în secret, după doar 4 luni de relaţie.

Zayn a profitat de vacanţa petrecută de cei doi la New York, a dus-o pe frumoasa Gigi la restaurantul ei preferat, au cerut o masă mai în spate, ferită oarecum de ochii curioşilor. Părea o seară normală, până când, la un moment dat, iubita lui Zayn a sărit în sus de bucurie şi a strigat DA!

A atras evident toate privirile. Cei prezenţi în restaurant s-au prins imediat despre ce este vorba şi i-au felicitat prin ropote de aplauze.

Zayn Malik şi Gigi Hadid sunt împreună din noiembrie anul trecut, după ce ea s-a despărţit de Joe Jonas. Situaţia s-a încins după filmările la clipul "Pillowtalk", iar de curând au făcut un pictorial pentru revista Vogue. Să nu uităm însă că Zayn a mai fost logodit o dată, cu Perrie Edwards. Rămâne de văzut aşadar cât e de grăbit să ajungă la altar, din moment ce lucrurile nu au mers prima dată.




############################:

Deci mă bucur pentru Zayn așa mult. Sper că va fi ferict alături de ea, dar dacă Gigi face ceva greșit o ard pe rug. Deci da mă bucur, dar o vroiam pe Perrie în locul ei. M-ați prins nu am trecut niciodată peste Zerrie, sunt un Zerrie shipper, am fost și voi fi mereu, și chiar nu înțeleg de ce s-au despărțit, se potriveau perfect împreună. Perrie este așa cute, iar Gigi... mă rog e Gigi, nu am nimic cu ea, eu doar sunt un Zerrie shipper.

Iar acum stau să mă gândesc, Lou are un copil, Liam va deveni și el tată în curând, Zayn se va căsători... oh doamne cea mai trecut timpul... băieții mei s-au făcut așa mari... *lacrimă

Sincer mă temeam de ziua asta, mă temeam de ziua în care ei vor devini maturi, și își vor face familiile lor, adică mă bucur pentru ei, dar mie mii dor de puștii mei de la xFactor, de puștii care cântau What makes you beautiful, de puștii care făceau doar tâmpenii... Dar acei puști sunt acum niște bărbați adevărați, numai sunt puștii ăia care făceau numai năzbâtii, și mii atât de dor de ei...

Și mai vine și momentul ăsta când realizezi că șansale tale de a te căsători cu unul din ei se reduc la 60% din 100... heh... mă duc să plâng...

Niall Horan facts/1D NewsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum